Svi smo mi potrošači

Svi smo mi potrošači Svi smo mi potrošači
Zrinka Štimac Zrinka Štimac

Iz Splita izravno emitiranje iz studija na otvorenom

Putem radijskoga etera, rješavamo konkretne slučajeve iz domene zaštite potrošača. U emisiji sudjeluju gosti koji uživo odgovaraju na vaša pitanja,pristigla mailom. Emitira se utorkom od 15:00 - 15:30

 

Zabavan, edukativan, intrigantan i dinamičan javni sadržaj zaštite potrošača kroz sedam godina emitiranja profilirao se za specijalizirana područja:

- elektorničke komunikacije / internet, digitalna tv, mobilna mreža

- energetika / električna energija, toplinarstvo i plin, naftni derivati 

- javne usluge / vodoopskrba, odvoz smeća

- bankarske i financijske usluge / ovrhe, krediti, osiguranje…

- turističke usluge, prava pacijenata, zdravstvena ispravnost hrane

- graditeljstvo, trgovina (kvaliteta odjeće i obuće) 

- male energetske uštede u kućanstvima

- razvijanje eko svijesti potrošača (plastične vrećice, kante za razvrstani otpad)

Izdvajamo konkretne primjere iz domene kršenja prava potrošača. Kontakti uživo sa slušateljima odlično funkcioniraju.  Postavljate brojna pitanja, komentirate i istražujete zajedno sa stručnim gostima emisije.

 

Kvaliteti realizacije teme doprinosi stalna komunikacija s PR službama kompanija, upiti ministarstvima I suradnja s Državnim inspektoratom. I da, komunikacija putem elektroničke pošte i profila na Facebooku. 

Naša e-mail adresa je potrosaci@hrt.hr.

Posljednje emisije

Utorak, 19.06.2018 15:00

Emisija 19.06.2018.

Što su to frankfurtske tablice i kako nam mogu pomoći ukoliko organizator putovanja ili domaćin ne ispune uplaćena očekivanja?

Utorak, 12.06.2018 15:00

Emisija 12.06.2018.

Koliko nam ispis računa može pomoći u kontroli troškova za telekomunikacijske usluge? Kako pratiti potrošnju podatkovnog prometa?

Utorak, 05.06.2018 15:00

Emisija 05.06.2018.

Što potrošačima donosi Uredba o zaštiti osobnih podataka? Znate li koji su to osobni, a koji osjetljivi podaci?

Utorak, 29.05.2018 15:00

Emisija 29.05.2018.

Koliko smo kao potrošači svjesni utjecaja reklama na naše kupovne navike? Gdje je granica između agresivnog marketinga i zavaravanja potrošača?

Poslušajte

Emisija 12.06.2018.
Utorak, 12.06.2018 14:35

Emisija 05.06.2018.
Utorak, 05.06.2018 14:35

Emisija 29.05.2018.
Utorak, 29.05.2018 14:35

Emisija 22.05.2018.
Utorak, 22.05.2018 14:35