Radionica o marketingu u poslovanju

Radionica o marketingu u poslovanju

Hrvatska gospodarska komora organizirala je radionicu pod nazivom "Uloga marketinga u stvaranju konkurentske prednosti poduzeća", kojoj je cilj polaznike pripremiti na neprestano prilagođavanje različitim izazovima i promjenama na tržištu.

Radionica je organizirana kako bi se polaznike upoznalo s važnošću usluge u tržišnom gospodarstvu, te radi usvajanja marketinškog pristupa u procesu poslovnog odlučivanja. Predavač je bio Tin Simonić

Radionice su namijenjene osobama koje sudjeluju u procesu odlučivanja i oblikovanja poslovnih strategija tvrtki, ali ne samo njih. I udruge su se zainteresirale.
Poslušajte što kažu Marko Pehar iz udruge ZvoniMir i Zdenka Batarilo iz Upravitelja

Ovake radionice u Hrvatskoj se održavaju već tri godine. Zadatak im je odgovoriti na nekoliko važnih pitanja – kako se ponašati prema konkurenciji, kako otkriti nove prodajne kanale, kako zadovoljiti kupce, te treba li potrošiti novac na promociju.