Kampanja Samo stariji. Ništa više.

Kampanja Samo stariji. Ništa više. Kampanja Samo stariji. Ništa više.

superseniori.hr

Započela je medijska kampanja za osvješćivanje javnosti o važnosti uključivanja starijih osoba u život zajednice pod geslom "Samo stariji. Ništa više.".. .

Kampanja je jedan od rezultata suradnje Zaklade Zajednički put iz Zagreba i Zaklade Slagalica iz Osijeka koja je započela 2015. godine i kroz koju je pokrenut program financijskih podrški "Superseniori", a u potpunosti je usmjerena povećanju kvalitete života osoba starije životne dobi.

Zaklade su pokrenule inicijativu i osnovale fond "Superseniori" kojem je cilj prikupljanje sredstava za financiranju postojećih i budućih projektnih aktivnosti kojima se povećava kvaliteta života starijih osoba, stupanj njihove uključenosti i razvoj zajednice.

Upraviteljica Zaklade Zajednički put Ines Vrban pojašnjava: "Kako bi se osigurali društveni uvjeti u kojima starije osobe ostvarivanjem svojih prava te stjecanjem novih znanja i vještina postaju i ostaju aktivni sudionici zajednice prepoznati kao bitan resurs društvenih promjena, kreirali smo model pružanja financijske podrške organizacijama civilnog društva koje imaju iskustvo i rezultate u direktnom radu sa starijom populacijom – FOND SUPERSENIORI."

Fond ima zadaću transparentnost prikupljanja i dodjeljivanja financijskih sredstava te će postati dugoročan program podrške organizacijama koje rade sa starijim osobama i u korist starijih osoba. Glavni akteri kampanje su 4 javne osobe: Antonija Blaće, Iva Šulentić, Janko Popović Volarić i Toni Cetinski koji su prepoznali važnost ovog hvalevrijednog projekta i poklonili svoje vrijeme kako bi omogućili realizaciju kreativne ideje same kampanje. 

o kampanji Jelena Zloić, Zaklada Slagalica