Nathodnik preko Južne obilaznice, radovi na Čvorištu Trpimirova...

Nathodnik preko Južne obilaznice, radovi na Čvorištu Trpimirova... Nathodnik preko Južne obilaznice, radovi na Čvorištu Trpimirova...

fotografija GS

U Osijeku je danas u promet pušten nathodnik preko Južne obilaznice, a predstavnici Grada Osijeka i Hrvatskih cesta obišli su gradilište Čvorišta Trpimirova te zaključili da radovi, koji će biti gotovi početkom listopada, dobro napreduju.

Gradonačelnik Ivica Vrkić, u nazočnosti direktora Hrvatskih cesta Josipa Škorića i ministra regionalnog razvoja i fondova EU Tomislava Tolušića danas je svečano pustio u promet novoizgrađeni nathodnik preko Južne obilaznice.  Škorić je gradonačelniku uručio uporabnu dozvolu, na taj način simbolično predavši novoizgrađeni objekt Gradu na upravljanje. Škorić je rekao kako ovim činom Hrvatske ceste vraćaju dug stanovnicima južnog dijela Stadionskog naselja koji su ostali potpuno odsječeni od grada po završetku proširenja južne obilaznice. Ministar Tolušić izvijestio je kako su Hrvatske ceste uspjele dobiti od EU-a retroaktivno 70 milijuna kuna za izgradnju Južne obilaznice, a najavio je i dva nova velika projekta u Osijeku koji uskoro kreću u realizaciju: prvi je gradnja terminala za rasute tereta vrijedan 17 milijuna eura te projekt proširenja tramvajske mreže u gradu vrijedan 15 milijuna eura. Oba projekta financirat će se sredstvima EU-a. 

Gradonačelnik Vrkić i direktor Škorić obišli su nakon toga gradilište Čvorišta Trpimirova. Projektom je predviđeno da se rekonstruiraju 452 metra te ceste koja je imala samo dva prometna traka, oštećen kolnik, nezadovoljavajuću odvodnju, a nema pješačku komunikaciju uz cestu neophodnu zbog prilaza dvorani Gradski vrt, nogometnom stadionu, kao i Stadionskom naselju. Vrijednost investicije je 5,8 milijuna kuna (bez PDV-a), a radovi će biti završeni do početka listopada. Na raskrižju D518 s dvoranom Gradski vrt i gradskom ulicom prema trgovačkom centru Pevec gradi se turbokružni tok, cesta će biti proširena na četiri prometna traka širine 3,5 metara, s razdjelnim pojasom širine 4 metra, zelenim zaštitnim pojasom od 2 do 2,5 metara između ceste i pješačkih, odnosno biciklističkih površina.

Vrkić i Škorić