Projekt modernizacije GPP-a kreće u drugu fazu

Projekt modernizacije GPP-a kreće u drugu fazu Projekt modernizacije GPP-a kreće u drugu fazu
foto: Krunoslav Inhof / HRT foto: Krunoslav Inhof / HRT
foto: Krunoslav Inhof / HRT foto: Krunoslav Inhof / HRT
foto: Krunoslav Inhof / HRT foto: Krunoslav Inhof / HRT
foto: Krunoslav Inhof / HRT foto: Krunoslav Inhof / HRT
foto: Krunoslav Inhof / HRT foto: Krunoslav Inhof / HRT
foto: Krunoslav Inhof / HRT foto: Krunoslav Inhof / HRT
foto: Krunoslav Inhof / HRT foto: Krunoslav Inhof / HRT

foto: Krunoslav Inhof / HRT

Početak druge faze realizacije projekta modernizacije i razvoja tramvajske infrastrukture na području grada Osijeka predstavljen je na današnjoj konferenciji Gradskog prijevoza putnika. Ukupna vrijednost projekta je 214 milijuna kuna od čega su čak 200 milijuna bespovratna sredstva Europske unije.

Projekt "Modernizacija i razvoj javnog gradskog prijevoza" GPP realizira u suradnji s Ministarstvom prometa, a gotovo je u cijelosti financiran bespovratnim sredstvima Europske unije. Ukuna vrijednost je 100 milijuna eura, a današnjom je svečanošću obilježen ulazak u drugu fazu projekta vrijednu preko 214 milijuna kuna od čega je 200 milijuna europskoga novca, rekao je direktor GPP Mario Šapina: "Ova se faza odnosi na obnovu postojeće infrastrukture kako bi sljedeća faza, a to je nabavka novih niskopodnih tramvaja i izgradnja Remize, mogla provesti na željeni način. Ova faza obuhvaća modernizaciju 9 i pol kilometara tramvajske pruge i isto toliko kontaktne mreže, 3 ispravljačke stanice, 23 tramvajska stajališta. Ove se godine planira odabir izvođača radova koji bi trebali početi najkasnije početkom 2019. godine. Tijekom ove faze u potpunosti će se obnoviti tramvajska pruga na linijama od Trga Ante Starčevića do kolodvora, zatim od Trga do Višnjevca i od Trpimirove do Radićeve ulice, a završetak se očekuje krajem 2021. godine", rekao je Šapina.

Kako je istaknuo zamjenik gradonačelnika Osijeka Boris Piližota, krajnji je cilj projekta povećanje broja korisnika gradskog prijevoza što će doprinijeti daljnjem razvoju grada te poboljšanju standarada života građana Osijeka: "To je za Grad jedan od najznačajnijih projekata, posebice kada govorimo o prometnoj infrastrukturi. Kroz drugu ćemo fazu dobiti novu infrastrukruru, a kroz treću nove tramvaje i novu Remizu koja će biti smještena kod MIO Standarda. Značajno je što će kroz treću fazu doći i do spajanja pruge u Donjem gradu s onom na Jugu II i tako približiti dva dijela grada koja su zapravo fizički blizu, no daleko što se tiče sadašnje povezanosti", rekao je Piližota i dodao kako će se paralelno s obnovom tramvajske mreže i vozila obnavljati i autobusni vozni park, a prema sadašnjim planovima Osijek bi u potpunosti novi gradski prijevoz trebao imati do 2023. godine.

Šapina i Piližota