Blagdanska košarica i ove godine bogatija

Blagdanska košarica i ove godine bogatija

Pulska tržnica (foto: Dusko Marusic/PIXSELL)

Sudeći prema gužvama u trgovinama i šoping centrima, da se zaključiti da smo još uvijek prvenstveno potrošački orijentirani. Istrani u mjesecu darivanja i ove godine planiraju izdvojiti više nego inače.

Prema procjenama Hrvatske gospodarske komore, potrošnja će u prosincu iznositi 12,5 milijardi kuna, što je u odnosu na isto razdoblje lani više za 500 milijuna, odnosno 4,16%.

Rast procjene temelji se na rastu prometa u trgovini na malo 37 mjeseci za redom, što je nezabilježeno otkad Državni zavod za statistiku vodi te podatke. Istaknula je to pomoćnica direktorice Sektora za trgovinu Hrvatske gospodarske komore Tomislava Ravlić.

Hrvatska kvaliteta odnosno akcije Kupujmo izvorno i hrvatsko urodile su plodom, građani su osviješteni i biraju domaći proizvod koji je kvalitetan, a po cijeni i pristupačan za tu kvalitetu, ističe predsjednica Županijske gospodarske komore Pula Jasna Jaklin Majetić.

Građani, nažalost, u velikom broju žive iznad svojih mogućnosti. No u mjesecu darivanja to si, kako kažu, 'mogu priuštiti'.

Opširnije poslušajte u nastavku.

Blagdanska košarica i ove godine bogatija