Tomislav Terzić: Teleskopi MAGIC-a

Život s 0% vlage u zraku? Baš tako može biti u opservatoriju na otoku La Palma čiji je povremeni stanovnik Tomislav Terzić. Doznajte: zašto teleskopi imaju manje piksela od mobitela?

Nedavno smo govorili o Međunarodnom timu znanstvenika, dvoje sa Sveučilišta u Rijeci, koji je došao do zanimljivih rezultata u istraživanju svemirskog gama-zračenja. Riječ je o kolaboraciji MAGIC koja ima teleskope na kanarskom otoku La Palma. O radu na teleskopima i o kolaboraciji govori doktorand Tomislav Terzić.

Više o gama-zračenjima i o otkriću na kojem je glavna koordinatorica opažanja teleskopima MAGIC-a bila Terzićeva mentorica Dijana Dominis Prester s Odjela za fiziku Sveučilišta u Rijeci pronađite pod ''Akademskih kvarat ure''.

O emisiji Akademskih kvarat ure

Znanosti ne bi bilo bez potrebe da se otkrije novo, drugačije, bolje stoga pozivamo da s nama izađete iz uobičajenih okvira. Misao preko granica - petnaest minuta svake nedjelje u 19:30 uz Tatjanu Sandalj.

Akademskih kvarat ure