Blažević o izvrsnom opernom programu i kritikama zaposlenika i publike

Blažević o izvrsnom opernom programu i kritikama zaposlenika i publike

Foto: Pixsell

Glazbeni dio programa riječkog HNK-a Ivana pl. Zajca podignut je na zavidnu razinu pod vodstvom direktora Marina Blaževića. Istovremeno, uprava kazališta suočena je s brojnim primjedbama djelatnika, ali i putem društvenih mreža.

Dunja Vejzović odabrala je povratak na opernu scenu upravo u riječkom kazalištu, a Giorgio Surian postao nacionalni operni prvak riječkog kazališta. Uprizoren je operno-filmski spektakl Don Giovanni, komorna opera Carmen gledateljima je otkrila dramu tijela kroz glazbeni izričaj.

Robert Kolar vratio se na riječke operne daske, a iznikli su i novi mladi solistički glasovi poput Anamarije KnegoIvane SrbljanVanje ZelčićMarka FortunataDarija Bercicha i Slavka Sekulića, započelo je novo vrijeme riječke opere, a nastavlja se i u velikom zamahu dalje s planovima za 2017. i 2018. godinu.

Sjajan je i koncertni dio programa, izvrsni simfonijski koncerti pod ravnanjem gosta dirigenta Opere Villea Matvejeffa kao i novi komorni koncerti u Mramornoj dvorani Guvernerove palače na kojima se predstavljaju mladi riječki talentirani glazbenici.

A kako vlada i radi nova riječka kazališna uprava i što kaže na mnoge primjedbe kojima je zasipana putem društvenih mreža, kao i na komentare i kritike  kazališnih djelatnika? O svemu tome s Marinom Blaževićem razgovarala je Gloria Fabijanić Jelović u emisiji Box inPoslušajte:

Blažević u emisiji Box in, pripremila Gloria Fabijanić Jelović

Komentari