Nagrade najboljim riječkim inovatorima

Nagrade najboljim riječkim inovatorima

Didaktička igra Petre Juračić

Grad Rijeka je s 50 tisuća kuna nagradio troje inovatora čija su rješenja spremna za komercijalizaciju. Svi oni izlazak na tržište očekuju u idućoj godini.

Grad Rijeka već godinama potiče komercijalizaciju inovacija. Ove godine na natječaj je stiglo tek desetak rješenja, a dijelu je nedostajala dokumentacija vezana upravo uz pretvaranje ideje u tržišni proizvod. Ipak: prijave su stvarno bile jako zanimljive. Bilo je inovacija iz područja marketinga, izdavaštva, pa do modne industrije, tumači stručni suradnik Odjela za gospodarstvo riječke gradske uprave i član stručnog povjerenstva za dodjelu nagrada Dario Dobrilović.

Deset tisuća kuna pomoći će tvrtki Elmas da Priručni višenamjenski nosač namijenjen prijenosu predmeta različitih veličina pretvore u efikasno rješenje za marketinško tržište.

Tvrtka Kostela dobila je 25 tisuća kuna za Uređaj za mjerenje volumena tekućina u spremnicima raznih oblika namijenjen ugostiteljima: Ovaj uređaj pomaže jer skraćuje postupak inventure. Nema više pisanja rukom, paušalnih i procjena od oka. Sve se pohrani u jednu tablicu koja se prenosi na kompjutor i to je to. Postupak traje desetak minuta. Senko Čuljević dodaje da će ovim sredstvima prototip pretvoriti u prvu seriju gotovih proizvoda.

Didaktička igračka Petre Juračić već je nagrađivana na izložbama inovacija zlatnim i srebrnim odličjima. S 15 tisuća kuna što će ih dobiti od grada Rijeke napokon će moći kupiti magnete za koje do sada nije imala sredstva. Obrt za dizajn Art Juračić vlasnik je rješenja za igračku koja spaja umjetnost i igru u jedinstvenu cjelinu s ciljem da se djeci približi mozaik kao stara umjetnička tehnika. Igra poboljšava vizualnu percepciju, koncentraciju i radnu memoriju potičući maštu i kreativnost, a izrađena je od ekoloških materijala: drva i kamena.

Svi inovatori znaju da je upravo postupak pretvaranja ideje u komercijalni proizvod najsloženiji dio inovacijske priče. Čak ni izrada prototipa, kod manje složenih rješenja, nije toliki problem. Potencijalni poslovni suradnici uglavnom ne žele ulagati u nešto što je novost na tržištu. Poslušajte što o tome kaže Petra Juračić:

Komentari