Orkestar i solisti ispričali predivnu glazbenu priču

Orkestar i solisti ispričali predivnu glazbenu priču

Foto: HNK Zajc

Simfonijski koncert "Ville Matvejeff dirigira Beethovena i Šostakoviča" sinoć je riječkoj publici u HNK Ivana pl Zajca poklonio nezaboravan i ushita vrijedan doživljaj. Dirigent Ville Matvejeff je osebujnom snagom svog iščitavanja djela iz orkestra izvukao sjajan umjetnički rezultat.

Prvi dio koncerta pripao je Beethovenovom Koncertu za violinu, violončelo i klavir u C-duru u kojem su se kao solisti predstavili Riječani, violonočelista Petar Kovačić i pijanista Filip Fak, sa zagrebačkim gostom, violinistom Martinom Draušnikom. Sva su trojica uigrano i skladno, čiste ritmike i lijepe dinamike pokazali svoju solističku snagu i talent vrsnih glazbenika doraslih ovom tehnički zahtjevnom djelu.

Orkestar je pod rukom maestra Ville Matvejeffa dozvolio solistima slobodu glazbene interpretacije i bio sjajan suizvođač u ovoj zanimljivo napisanoj Beetovenovoj partituri.

Drugi dio koncerta publiku je ostavio bez daha. Duboko potresna Jedanaesta simfonija u g-molu Dmitrij Dmitrijeviča Šostakoviča, poznata i kao Godina 1905. napravila je vremenski skok u glazbenom stvaralaštvu s početka 19.  u sredinu 20. stoljeća.

Bujna orkestracija, velikih dinamičkih raspona, programski određena, filmskom je snagom začarala sva čula gledatelja i stvorila čulnom izvedbom potresne i tamne  slike povijesnog vremena Rusije.

Dirigent Ville Matvejeff je osebujnom snagom svog iščitavanja djela, velikim emocionalnim doživljajem, čistim i preciznim znacima u svakoj pojedinoj frazi, iz orkestra izvukao sjajan umjetnički rezultat.

Bez zastoja, uživljeno, ritmički savršeno, dinamički osebujno, ovaj je orkestar pod rukom sjajnog Matvejeffa ispričao predivnu glazbenu priču koju dugo nismo na ovakav način doživjeli na uvijek rado slušanim riječkim simfonijskim večerima.

Poslušajte osvrt Glorije Fabijanić Jelović i dojmove publike:

 

Dojmovi publike, pripremila Gloria Fabijanić Jelović

Koncert Ville Matvejeff dirigira Beethovena i Šostakoviča, osvrt Glorije Fabijanić Jelović

Komentari