Turistički rezultati Rijeku "digli" ispred Raba, Krka, Crikvenice!

Turistički rezultati Rijeku "digli" ispred Raba, Krka, Crikvenice! Turistički rezultati Rijeku "digli" ispred Raba, Krka, Crikvenice!
Odakle nam stižu dragi gosti? (Foto: TZ grada Rijeke) Odakle nam stižu dragi gosti? (Foto: TZ grada Rijeke)
Možda imate ideju kako dopuniti smještajne kapacitete (Foto: TZ grad Rijeka) Možda imate ideju kako dopuniti smještajne kapacitete (Foto: TZ grad Rijeka)
Nadasve ugodan grafički prikaz rasta prihoda (Foto: TZ grada Rijeke) Nadasve ugodan grafički prikaz rasta prihoda (Foto: TZ grada Rijeke)

Rijeka više nije isključivo tranzitno središte (Foto: Goran Kovačić / Pixsell)

Rekordne turističke brojke dovele su Rijeku na drugo mjesto u Primorsko-goranskoj županiji, iza Opatije! Turistički djelatnici grada ostvarit će, do kraja godine, rekordne uspjehe, jer je samo u prvih devet mjeseci bilo čak 25 posto više noćenja nego lani.

Većina turista su mladi u dobi od 19 do 30 godina, a najviše ih odsjeda u hotelima, čak 40 posto, dok su ostali u hostelima i u privatnom smještaju, kaže direktor Turističke zajednice Grada Rijeke Petar ŠkarpaInače, tijekom deset godina u Rijeci je otvoreno 14 hostela sa 440 ležajeva, dok 808 ležajeva ima u privatnom sektoru.

Što se tiče strukture gostiju, najviše ih je iz Italije i to gotovo 23 tisuće, koji dijelom dolaze zbog dentalnih usluga. Slijede državljani Njemačke, SAD-a, Francuske i Španjolske. I domaćih turista je sve više u Rijeci, pa ih je ove godine 14 posto više nego lani. Stvarne brojke turista još su i veće, jer mnogo je onih koji dolaze kao vjerski turisti ili na jednodnevni obilazak, a koji nisu nigdje zabilježeni.

I financijski pokazatelji u smještajnim jedinicama, ugostiteljstvu i prijevozničkoj djelatnosti su veći. U prošloj godini tisuću osamsto zaposlenih u ta tri sektora ostvarilo je prihod od 610 milijuna kuna, dok se do kraja ove godine očekuje još i veći.

Rijeka će i dalje nastaviti na svojoj promociji kako bi se privuklo još više gostiju. Cilj je, također, produljiti vrijeme boravka u Rijeci na više od prosječnih dva dana te poboljšati kamp na Preluku koji u ukupnim noćenjima sudjeluje sa samo šest posto. Tko najviše zarađuje? Poslušajte:

Škarpa: najviše zarađuju agencije i ugostitelji, pripremila Jelena Butković

Komentari