Da se mene pita: Poštar više ne zvoni dvaput?

Da se mene pita: Poštar više ne zvoni dvaput?

(foto: Barbara Konestabo)

Obavijest HP-a o prispjeću pošiljke građanima često postaje prava noćna mora. Mnogi tvrde to da poštari više i ne pokušavaju dostaviti pošiljku do vrata. Jednostavnije im je, kad treba i kad ne treba, samo ostaviti obavijest. No tada vam ne preostaje drugo nego odlazak na Poštu 2 gdje nema mjesta za parkiranje , na šalterima se predugo čeka, nikad niste sigurni čekate li na pravom mjestu ili će vas ipak poslati u drugu zgradu. Pošiljku morate podići osobno, ne može to nitko učiniti umjesto vas , čak ni ako mu date osobnu iskaznicu, ako ste bolesni ili nepokretni. Jeste li zadovoljni uslugom Hrvatske pošte?

Nemali je broj slučajeva u kojima je neki nadobudni poštar razvalio poštanski sadnučić kako bi unutra silom ugurao pošiljku  veću od od otvora na sandučiću. Građani se na to službeno žale službi za korisnike samo ako  se pri tom sadržaj pošiljke ošteti.

Telefonski ne možete provjeriti o kakvoj je pošiljci riječ i kad je termin iduće dostave. Možete , nakon što ste dobili obavijest, otići po pošiljku, ali ne možete biti sigurni je li vaša poišiljka već tamo  jer je poštar još nije donio ili je krenula na ponovnu dostavu ili  se u poštanskom uredu teško snalaze pa ne mogu pronaći to po što ste došli.

Iz Hrvatske pošte tvrde da prigovore korisnika bilježe u promilima te da su prigovori više iznimka nego pravilo. Je li to zato što smo lijeni prijavljivati nepravilnosti? Ili stvarno dobro pružaju usluge? Tijekom prošle godine njihova Služba za korisnike zaprimila je 2710 prigovora, od kojih je 161 označen kao opravdan. Ove je godine bilo  1069 prigovora, od čega tek 32 smatraju  opravdanim.

Više građana gunđa po društvenim mrežama i uz kavu. Primjedbe se odnose na to da im pošta bude dostavljena na pogrešnu adresu ili da njima u sandučić ostavljaju tuđu poštu. Bune se i zbog toga što , čak i kad je netko od obitelji kod kuće, poštari i dalje ne zvone na vrata , već radije ostave obavjest o prispjeću.Ili vas, ako u zgradi nema lifta, pozovu da dođete u prizemlje? Da stvar bude gora, drugi pružatelji usluga još su gori, pa se teško dogovoriti čak i to gdje uopće možete podignuti svoju pošiljku.

Neki se tuže da im poštar za dostavu traže dodatnih 5 kuna čak i kad je pošarina unaprijed plaćena. Drugi pišu da je pošta nekad bila ugledna firma, a da je danas sami šlamperaj kao i po cijeloj državi. Neki su pisali i o tome da su slučajno čuli razgovor dvaju poštara o tome kako razglednice i čestitke ,koje ne uspju podijeliti do kraja radnog vremena, na kraju bace u smeće. Je li to moguće? Tek rijetki, uglavnom ljudi iz manjih mjesta, pišu da poznaju svog poštara, da su jako zadovoljni te da poštari  pošteno obavljaju svoj posao.

Jeste li zadovoljni? Može li bolje? Ako može kako bi trebalo biti?

 

Koliko puta pomislimo: Da se mene pita, to bi sve bilo drugačije! I zato vas pitamo, svakog tjedna o nekoj drugoj gorućoj političkoj, društvenoj ili kulturološkoj temi, upravo to: Što biste vi s time učinili da vas se pita? Četvrtkom u 13:15 s Leom Domijan Fišter, telefonom ili na Facebooku.

Da se mene pita: Poštar više ne zvoni dvaput?

O emisiji Da se mene pita

Kontakt-emisija u kojoj Lea Domijan Fišter upravo vas pita što biste učinili s nekim aktualnim pitanjem da se baš vas pita!

Pročitaj više

Komentari

Da se mene pita
Da se mene pita

Radio Rijeka — Društvo, kontakt

Kontakt-emisija u kojoj Lea Domijan Fišter upravo vas pita što biste učinili s nekim aktualnim pitanjem da se baš vas pita!

Sljedeća emitiranja

Četvrtak, 28.09.2017. 13:15 - 13:45

Četvrtak, 05.10.2017. 13:15 - 13:45

Poslušajte

Da se mene pita: Vizualna dvojezičnost
Četvrtak, 21.09.2017 13:15

Da se mene pita: Poštar više ne zvoni dvaput?
Četvrtak, 14.09.2017 13:15

Da se mene pita: GSM bonton
Četvrtak, 07.09.2017 13:15

Da se mene pita: Koji su poslovi na cijeni?
Četvrtak, 31.08.2017 13:15