Ogromno zanimanje Zadrana za Brendaonice

Ogromno zanimanje Zadrana za Brendaonice

foto: brendaonica.com

U prostorijama Inovativnog Zadra ove subote će se održati još jedna Brendaonica - radionica o plasmanu proizvoda na društvenim mrežama. U Zadru je za ovaj oblik poduke iskazano ogromno zanimanje - više od 80 poduzetnika prijavilo se u manje od 24 sata.

Ideja o stvaranju BRENDAONICE nastala je spontano, kao plod dugogodišnjeg rada u marketingu i PR-u Morene Milevoj, pulske poduzetnice i nositeljice projekta. Predavat će i Tomislav Pancirov, stručnjak za digitalni marketing s bogatim iskustvom rada s najvećim klijentima u regiji, inače podrijetlom iz Zadra.

Nakon prve Brendaonice održane u Inovativnom Zadru 27. siječnja, zbog odličnih ocjena polaznika i velikog zanimanja zadarskih malih i srednjih poduzetnika, radionica se ponovo održava u subotu 11.veljače od 9 do 14 sati.  

               Bila sam jako iznenađena jer se u manje od 24 sata prijavilo više od 80 ljudi. Kad sam osmišljavala koncept radionica prije nepunih godinu dana nisam bila sigurna hoće li se publika zaintrigirati, ovo mi je dobar pokazatelj da treba edukacija na ovu temu. Radionica je namijenjena svima koji se žele pozicionirati na društvenim mrežama u ovom digitalnom svijetu, dizajnerima, fotografima, freelancerima, medijskim djelatnicima, svima koji žele prodati svoj proizvod - rekla je Milevoj za program Radio Zadra.

Korist od sadržaja imaju svi koji nude neki proizvod ili uslugu, bilo da se radi o vlasniku apartmana za iznajmljivanje ili o osobi koja unutar tvrtke, obrta ili OPG-a vodi 'community management'

Autor vizualnog identiteta Brendaonice je studio Illeconcept kojeg čine Branka Lukić (također iz Zadra) i Simon Puja.

 

Komentari