Administracija koja usporava sanaciju nakon potresa

Administracija koja usporava sanaciju nakon potresa

Što učiniti kada se više ne snalazite u dokumentima za sanaciju nakon potresa? Tko je nadležan za kontrolu rada inženjera građevine? Ukoliko se između projektanta i dimnjačara dogodi "problem", a građani/stanari su žrtve, kakva je procedura i na koji način se može riješiti situacija? Što je sve potrebno ugovoriti da bi projekt npr. za sanaciju dimnjaka u konačnici dobio dimnjačarski atest?

Naziv emisije "9,99" simbolizira nezavidnost položaja potrošača u društvu aludirajući na dobro poznatu politiku trgovaca pri formiranju cijena. Pokušajmo zajedno učiniti nešto više ne bismo li se zaštitili.   

O emisiji 9,99

Emisija o pravima potrošača pod nazivom "9,99" utorkom ujutro otkriva sve opasnosti i zamke koje nam prijete u potrošačkoj svakodnevici. Informiranost je najbolja obrana za svakog potrošača, a mi smo tu zbog vas!

Pročitaj više

9,99
9,99

HRT – Radio Sljeme — Gospodarstvo, društvo

Emisija o pravima potrošača pod nazivom "9,99" utorkom ujutro otkriva sve opasnosti i zamke koje nam prijete u potrošačkoj svakodnevici. Informiranost je najbolja obrana za svakog potrošača, a mi smo tu zbog vas!

Sljedeća emitiranja

Četvrtak, 29.10.2020. 10:30 - 10:55

Četvrtak, 05.11.2020. 10:30 - 10:55

Poslušajte