Emisija 04.04.2021.

Emisija 04.04.2021.

izvor:kuv.hr

Gost posebnog izdanja današnje emisije je orguljaš Edmund Borić-Andler. Budite s nama od 18 sati .

Iz biografije izdvajamo:

Edmund Borić-Andler rođen je i odrastao u Zadru, a živi i djeluje u Zagrebu. Na Muzičkoj akademiji u Zagrebu diplomirao je klavir u klasi prof. Ide Gamulin, orgulje u klasi prof. Ljerke Očić, a magisterij orgulja u klasi prof. Maria Penzara. Orguljašku interpretaciju usavršavao je u majstorskim klasama Jaroslava Tume, Pietera van Dijka i Daniela Rotha. Godine 1999. odnio je apsolutnu pobjedu na II. hrvatskom natjecanju orguljaša Franjo Dugan . Ističe se izvedbama virtuoznih skladbi iz razdoblja romantizma i suvremene glazbe. Osobito je aktivan kao koncertant te je s održanih nekoliko stotina koncerata po Europi, Južnoafričkoj Republici, Izraelu, SAD-u, Siriji, Bjelorusiji, Ukrajini i Rusiji najistaknutiji mladi umjetnik orguljaš. Godine 2010. dobitnik je nagrade Franjo Dugan za poseban doprinos očuvanju i promociji orguljaške baštine. Osim što je gostovao na mnogim festivalima, jedan je od pokretača takvih događaja u Hrvatskoj: umjetnički voditelj je Festivala-Orgulje Zagrebačke katedrale, AdventFesta u katedrali, bio je jedanaest godina ravnatelj međunarodnog orguljaškog festivala Ars organi Sisciae u Sisku i tri godine ZRIN festivala. Kao solist uz orgulje surađuje sa Simfonijskim orkestrom HRT-a i dirigentima Nikšom Barezom i Pavlom Dešpaljem, te Simfonijskim orkestrom Mostar. Izdavačka kuća Croatia Records izdala mu je prvi solistički CD 2009.godine koji je i nagrađen hrvatskom diskografskom nagradom Porin 2010. 2013. godine mu je izašao drugi solistički CD Sisačka orguljaška baština u izdanju Croatiae Records. Krajem 2015. izašao mu je i treći nosač zvuka Orgulje Sisačke biskupije-Sela u izdanju Croatiae Records. U 2016. godini izašao je i četvrti solistički CD pod naslovom Orgulje Sisačke biskupije-Voloder. U 2018. godini u izdanju Cantusa izašao je CD „Cantus Miroslava Miletića“ s orguljskim djelima tog uvaženog hrvatskog skladatelja. Godine 2015. dobitnik je diplome Milka Trnina HDGU-a za 2014. za promicanje orguljske umjetnosti.

izvor: donjimiholjac.hr

Svake nedjelje od 18 do 19 sati vodimo vas u svijet kulture. Protagonisti ovih priča, naši dragi gosti, književnici su, glumci, slikari, plesači, glazbenici, likovni kritičari, glazbeni pedagozi... Uz glazbu koja je njihov izbor, otkrivaju nam zašto baš vole kulturu i umjetnost.

O emisiji Kritika

Svake nedjelje od 18 do 19 sati vodimo vas u svijet kulture. Protagonisti ovih priča, naši dragi gosti, književnici su, glumci, slikari, plesači, glazbenici, likovni kritičari, glazbeni pedagozi... Uz glazbu koja je njihov izbor, otkrivaju nam zašto baš vole kulturu i umjetnost. .

Pročitaj više

Kritika
Kritika