Emisija 13.02.2018.

Emisija 13.02.2018.

Kako i kome prijaviti sumnju u neispravnost hrane? Treba li slikati proizvod (ili baš treba fizički donijeti proizvod nadležnom tijelu) i podnijeti prijavu putem Centralnog sustava zaštite potrošača?

Gošća: Hana Jurić, voditeljica savjetovališta za zaštitu potrošača u Puli 

Naša e-mail adresa je potrosaci@hrt.hr.

Emisija 13.02.2018.

O emisiji Svi smo mi potrošači

Putem radijskoga etera, rješavamo konkretne slučajeve iz domene zaštite potrošača. U emisiji sudjeluju gosti koji uživo odgovaraju na vaša pitanja,pristigla mailom. Emitira se utorkom od 15:00 - 15:30

Pročitaj više

Svi smo mi potrošači
Svi smo mi potrošači

HRT – HR 2 — Život

Putem radijskoga etera, rješavamo konkretne slučajeve iz domene zaštite potrošača. U emisiji sudjeluju gosti koji uživo odgovaraju na vaša pitanja,pristigla mailom. Emitira se utorkom od 15:00 - 15:30

Poslušajte

Emisija 12.06.2018.
Utorak, 12.06.2018 14:35

Emisija 05.06.2018.
Utorak, 05.06.2018 14:35

Emisija 29.05.2018.
Utorak, 29.05.2018 14:35

Emisija 22.05.2018.
Utorak, 22.05.2018 14:35