
Uz 150. obljetnicu Bečke državne opere, zanimljiv pogled iznutra u dokumentarno-glazbenoj priči osmislio je i ostvario muzikolog Domagoj Marić, doznavši kako se priprema slavna pozornica, što rade dva dramaturga, gdje se čuvaju brojni kostimi i druge zanimljive pojedinosti. Tehnički direktor Bečke državne opere Peter Kozak govori o tome kako se pripremaju pozornice za "Majstore pjevače" i "Ljubavni napitak" te zašto ulogu Gilde iz Verdijeva "Rigoletta" u aktualnoj postavi ne može utjeloviti baš svaka sopranistica. Gdje se nabavljaju tkanine za kostime i tko ih šiva, govori voditeljica Odjela za kostime Vera Richter, koja otkriva što se događa kada neka velika pjevačka zvijezda nije zadovoljna s kostimom koji treba nositi. Usklađuje li se repertoar Bečke državne opere s drugim austrijskim opernim kućama i gdje je u pauzi opernih predstava boravio car i kralj Franjo Josip I., kazuje dramaturg opere Oliver Lang, dok nas u priču uvodi povijesni pregled središnje austrijske operne kuće, od preteča opere do njezinog svečanog otvaranja 1869., razaranja u Drugom svjetskom ratu i ponovnog otvaranja 1955. godine.
O emisiji Oda-birano
Glazbeno-dokumentarne priče, radiopisi i zvučne bilješke iz vlastite produkcije ili adaptacije biranih inozemnih emisija. Uspješno sudjeluje na međunarodnim festivalima uz nagrade i priznanja (New York Radio Festival, Prix Europa, International Feature Conference, Taktons, Prix Marulić, Prix Italia)