Hrabri telefon za roditelje

Hrabri telefon za roditelje

Petar Glebov/PIXSELL

Linija je specijalizirana za problematiku odnosa roditelj-dijete. Ona je stručna, anonimna, besplatna i dostupna u cijeloj Hrvatskoj. Svi koji žele pitanja mogu postavljati na broj 0800 0800

Hrabri telefon uveo je treću besplatnu savjetodavnu liniju – ovaj put za roditelje. Prve dvije linije otvorene su za dječja pitanja i probleme, dok je treća linija namijenjena roditeljima koji traže pomoć. Linija je otvorena pod motom: "Tražiti pomoć ne znači biti loš roditelj, već roditelj koji želi biti još bolji". Istodobno održava se i nacionalna kampanja pod nazivom  "I roditeljima treba podrška".
Cilj organizatora je pomoći odraslim osobama koje su zabrinute za svoje dijete. Kao i dosada pozivi su besplatni, a linija za odrasle koji traže pomoć je svakim radnim danom od 9 do 20 sati.
Za savjet mogu pitati roditelji, ali i djedovi i bake. Osim pitanja o tome kako postupiti pri razvodu, roditelji traže i savjete o odgoju djece.
Naime, Hrabri telefon počeo je s radom prije punih 15 godina. Do ove godine bio je namijenjen isključivo dječjim pozvima, ali su roditelji uvijek činili značajan udio u pozivima tražeći pomoć i savjete. To je i bio jedan od razloga osnivanja Hrabrog telefona za mame i tate.
Ta linija specijalizirana je za problematiku odnosa roditelj-dijete. Ona je stručna, anonimna, besplatna i dostupna u cijeloj Hrvatskoj. Svi koji žele pitanja mogu postavljati na broj 0800 0800. Na linijama Hrabrog telefona radi više od 40 educiranih volontera.