Korčula dobila mobilnu aplikaciju

Korčula dobila mobilnu aplikaciju

Niko Perić

S ciljem kvalitetnije promocije otoka Korčule kao jedinstvene destinacije, pet turističkih zajednica (Lumbarda, Korčula, Smokvica, Blato i Vela Luka) kreiralo je zajedničku mobilnu aplikaciju u sklopu aplikacije "Vision one".

"Vision one" okuplja brojne destinacije Hrvatske, od Slavonije do juga Dalmacije, prezentirajući tako turističku ponudu Hrvatske.

Turističke zajednice otoka Korčule odlučile su promovirati ponudu destinacije na način da se naglase turistički proizvodi, a ne pojedinačna administrativna područja.što je nastavak na dosadašnje zajedničke aktivnosti poput brošure otoka Korčule,VisitIsland Korčula,kalendara događanja otoka, zajedničkog promotivnog videa, manifestacije i drugo.

Turistički proizvodi, gdje je to bilo moguće, locirani su na Google maps te se korisnik na jednostavan način može orijentirati i putem uputa doći na lokaciju od interesa,naputili sun as u Turističkoj zajednici Grada Korčule.Svakako se zanimljive za turističke proizvode postavljene fotografije, kontakt informacije, informacije o web stranici ili društvenim medijima, a u cilju daljnjeg informiranja gostiju o proizvodu koji ih zanima,kao:

Kulturna baština; Aktivni turizam (pješačke i biciklističke rute); Vino/maslinovo ulje; Hrvatski otočni proizvod/OPG-ovi; Plaže; Korčulanski souvenir, Turističke agencije i Turističke zajednice s dodatnim informacijama.

Trenutno se radi na kategoriji Gastronomija koja će biti nešto drugačije prezentirana nego ostale kategorije te ruralni turizam kao posebna kategorija, a u skladu sa Strategijom razvoja turizma Korčule.

Inicijatori se nadaju da će se informacije, koje aplikacija trenutno nudi, dalje nadograđivati informacijama o radnom vremenu, dodatnim fotografijama, informacijama o ponudi, razvoju ponude i slično.