New Europe Market u Dubrovniku

New Europe Market u Dubrovniku

U Dubrovniku će se početkom svibnja, od 8.-11., održati New Europe Market – NEM - najveći skup televizijskih i medijskih profesionalaca u Središnjoj i Istočnoj Europi.

Ovakav se događaj prvi put održava u našoj regiji i važno je mjesto susreta za profesionalce s područja televizije, produkcije, kabelske distribucije i marketinških agencija, a u četiri dana odvijanja skupa  kroz tematske panele moći će se saznati najnoviji trendovi u  medijskoj industriji.Sudionici NEM-ovih panela su čelni ljudi vodećih svjetskih kompanija. Govorit će se o brojnim temama, pored ostaloga, o  izazovima prodaje oglasnog prostora na lokaliziranim kanalima odabiru sadržaja za regiju srednje i istočne Europe,  budućnosti televizijskih vijesti, medijskim i zakonskim regulativama.  Središnja i Istočna Europa upravo je najizazovnije svjetsko telekomunikacijsko tržište, a zbog činjenice kako uvelike kasni za Zapadnom Europom,  ima veliki potencijal za razvoj. U zemljama regije provodi se digitalizacija TV-signala, pokreću se nove televizije, sve je više lokaliziranih kanala u ponudi kabelskih i IPTV operatera – televizijskih operatera  utemeljenih  na internet protokolu,  povećava se  broj kabelskih i IPTV korisnika. U takvom okruženju mogućnost okupljanja svih televizijskih, medijskih, telekomunikacijskih i tehnoloških profesionalaca, kao i marketinških i PR stručnjaka od velike je važnosti. Cilj skupa, koji će se odvijati pod pokroviteljstvom predsjednika Republike Hrvatske Iva Josipovića,  je  otvaranje novih tržišta medijskih sadržaja u regiji Središnje i Istočne Europe, kao i pozicioniranje Dubrovnika kao mjesta okupljanja i dijaloga medijskih profesionalaca u ovom dijelu Europe.