Pokrenuta kampanja - Misli što kupuješ

Pokrenuta kampanja - Misli što kupuješ

Foto: Arhiv Radio Dubrovnika

U okviru četvorogodišnjeg europskog projekta ESSEDRA, Udruga Kinookus, u suradnji sa Slow Food Zagreb Agram i Slow Food Dubrovnik, u Zagrebu je, dijeljenjem informativnih materijala, pokrenula kampanju informiranja i senzibiliziranja potrošača.

Riječ je o vodiču Misli što kupuješ u kojem potrošači mogu naći upute za kupovinu hrane s ciljem očuvanja bioraznolikosti, potpore malim tradicijskim proizvođačima, smanjenja otpada, ali i upute za manju i kvalitetniju konzumaciju mesa, bolje razumijevanje deklaracija, kupovinu sezonskih namirnica i odgovorniju kupovinu ribe. Vrijeme Adventa izabrano je za početak kampanje upravo zbog toga što se to vrijeme pretvorilo u vrijeme nekontroliranog i nepromišljenog konzumerizma, a odgovornom kupovinom usmjerenom na tradicijske proizvode građani mogu pomoći očuvanju i razvoju onih sustava proizvodnje koji resurse koriste na održiv način.