Turistička virtualna promocija Korčule

Turistička virtualna promocija Korčule

Niko Perić

Uslijed trenutnih tržišnih okolnosti i propisanih epidemioloških mjera u zemlji i svijetu koje značajno utječu na načine turističke promocije, HTZ u ovoj godini pokreće seriju od 30 virtualnih prezentacija i radionica.

One će se održati na 16 najvažnijih emitivnih tržišta (Poljska, Njemačke, Austrije, Slovenije, Italije, Češke, Slovačke, Mađarske, Nizozemske, Francuske, Velike Britanije, Belgije, Švedske, Rusije, Kine te SAD-a).

Prema podacima Turističke zajednice Grada Korčule, aktivnosti će se provoditi putem online platforme, a prva u nizu prezentacija održala se u četvrtak 11. veljače za tržište Poljske u suradnji s turističkim zajednicama Dubrovačko-neretvanske županije, Grada Korčule i općine Župa dubrovačka.

"Svih dostupnih 50 online mjesta je popunjeno u rekordnom roku što je dokaz da je ova aktivnost odlično prihvaćena od strane poljske turističke branše" ,napominje direktorica TZ Korčule Hana Turudić.

U 2020. godini turisti iz Poljske bili su treći po broju dolazaka na području Grada Korčule (eVisitor) te su ostvarili 2.652 dolaska i 19.654 noćenja,dok je u 2019. godini bilo 2.334 dolaska i 18.177 noćenja.