TZ grada Dubrovnika provodi promotivnu kampanju na američkom tržištu

TZ grada Dubrovnika provodi promotivnu kampanju na američkom tržištu

Radio Dubrovnik

Početkom 2021. godine započela je promotivna kampanja Turističke zajednice grada Dubrovnika na američkom tržištu. Nastavak je to aktivnosti usmjerenih ka promociji Dubrovnika na najvažnijim emitivnim tržištima tijekom globalne pandemije.

Ključno je zadržavanje vidljivosti i ciljana promocija Dubrovnika i Hrvatske kao atraktivne i sigurne turističke destinacije.

Tijekom zime i proljeća Dubrovnik se promovira u magazinima najvećih američkih avioprijevoznika American Airlines i United Airlines, koji se zbog trenutne situacije uzrokovane pandemijom COVID-19 distribuiraju i drugim kanalima kako bi doprli do svojih klijenata.

Magazin avioprijevoznika United Airlines „Hemispheres“ se distriburira mjesečno na kućne adrese 350 000 članova njihovog Premiere kluba te se šalje u digitalnom obliku na e-mail adrese 11 milijuna putnika.

Magazin avioprijevoznika American Airlines „American Way“ se šalje u digitalnom obliku na 14 milijuna adresa korisnika njihovih usluga, osim što se dijeli i putnicima u svakom zrakoplovu i na svakoj liniji. Na proljeće se za digitalna i tiskana izdanja planira reportaža o Dubrovniku na nekoliko stranica u inflight magazinu, na svim linijama i u svim zrakoplovima American Airlinesa.

U okviru kampanje dogovoreno je i snimanje 10-minutnog promotivnog videa o Dubrovniku, koji će se emitirati tijekom tri mjeseca u razdoblju od svibnja do kolovoza, na svim linijama i u svim zrakoplovima, ali i društvenim mrežama American Airlinesa, nakon čega će ostati u video sustavu u zrakoplovima idućih dvanaest mjeseci.

Dubrovnik je konstantno prisutan na američkom tržištu, tako je u listopadu 2020. godine u suradnji Hrvatske turističke zajednice i Turističke zajednice grada Dubrovnika u programu jedne od najuspješnijih američkih turističkih emisija „The Travel Detective“ PBS televizije snimljen video o Dubrovniku, „skrivenom dragulju“ otvorenom za turiste u vrijeme pandemije uzrokovane koronavirusom. Autor priloga je Peter Greenberg, višestruki dobitnik nagrade Emmy i glavni urednik CBS Travela, priznati istraživački novinar te vrhunski poznavatelj turističkih tema.

U Dubrovniku će se od 15. do 18. travnja ove godine održati ASTA DESTINATION EXPO 2021, konferencija američkih stručnjaka u turizmu, koja se zbog pandemije nije mogla održati u prosincu. Konferencija, koja će se uz potporu Hrvatske turističke zajednice i Turističke zajednice grada Dubrovnika održati u hotelu Valamar Lacroma, a u čijoj organizaciji sudjeluju i Grad Dubrovnik, Amcro Travel, Elite Travel i HIT Dalmatia, jedinstvena je prilika za promociju Dubrovnika i Hrvatske.

Ugošćavanje brojnih američkih stručnjaka u turizmu u Dubrovniku, koji će na B2B sastancima direktno s hrvatskim pružateljima usluga u turizmu dogovarati poslove, bit će optimističan početak ovogodišnje turističke sezone.