U Dubrovniku održana radionica "Škola letenja dronom"

U Dubrovniku održana radionica "Škola letenja dronom"

Dubrovačko-neretvanska županija

Zabavna i poučna radionica ‘Škola letenja dronom’ održana je nedavno za učenike sedmog i osmog razreda Osnovne škole Marina Držića u Dubrovniku. Radionicu je organizirala Dubrovačka razvojna agencija DURA.

Održana je u sklopu projekta “Razvoj i promocija Partnerskog vijeća za tržište rada i razvoj ljudskih potencijala Dubrovačko-neretvanske županije – OPERA II“.

Cilj radionica je podignuti razinu svijesti učenika o STEM obrazovanju, a DURA je kroz ovaj projekt održala dvije radionice, radionicu na kojoj su učenici naučili kako izraditi vlastiti IoT (Internet of things) uređaj kroz izgradnju, povezivanje i kontroliranje elektroničkih elemenata te upravljanje bespilotnom letjelicom koja se održala ovaj petak u dvorani škole i pobudila veliko zanimanje svih prisutnih.

Radionice su osmišljene na način da učenike inspiriraju i motiviraju na proučavanje i usavršavanje u područjima od iznimne važnosti za razvoj društva i društvene konkurentnosti, što ih u dovodi do izbora odlično plaćenih i prestižnih profesija. Također, znanja i vještine iz raznovrsnih polja učenicima mogu koristiti i u rješavanju problema i izazova iz svakodnevnog života.

Cilj projekta OPERA II je doprinijeti povećanju zapošljivosti najranjivijih skupina na tržištu, te se diljem Dubrovačko-neretvanske županije provode radionice na teme poduzetništva, STEM obrazovanja, jačanja kapaciteta i održivog funkcioniranja partnerskog vijeća te radionice za predstavnike institucija potencijalnih prijavitelja na natječaje Europskog socijalnog fonda.

Uz nositelja Dubrovačko-neretvansku županiju, partneri na projektu su Regionalna agencija DUNEA, Dubrovačka razvojna agencija DURA, Hrvatski zavod za zapošljavanje – Područni ured Dubrovnik, Korčulanska razvojna agencija za lokalni razvoj i poslovne usluge KORA, Sveučilište u Dubrovniku i Centar za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije. Vrijednost projekta iznosi 1.496.681,54 kuna, te je financiran sto posto iz Europskog socijalnog fonda.