Natječaj "FUL KULTURNO" za najbolji projekt u kulturi projekt je stručnog magazina Brend kultura koji promovira kulturu brendiranja na hrvatskom tržištu, a podržava ga autoritet za brending, Superbrands Hrvatska.
16.11.2019.
10:57
Autor: Radio Dubrovnik
Natječaj "FUL KULTURNO" za najbolji projekt u kulturi projekt je stručnog magazina Brend kultura koji promovira kulturu brendiranja na hrvatskom tržištu, a podržava ga autoritet za brending, Superbrands Hrvatska.
U najužem krugu za dobitnika ovogodišnje nagrade FUL KULTURNO nalazi se i Društvo za afirmiranje i promicanje knjige i stripa Slagalica iz Dubrovnika.
U razdoblju od 9. travnja do 15. listopada 2019. vrtići, škole, knjižnice, udruge, ustanove i druge pravne osobe mogle su na ovaj natječaj prijaviti promociju, predstavljanje, festival, izdvojeno događanje... Drugim riječima, sve one aktivnosti koje doprinose kulturnoj zajednici i u kojima ima prostora za jačanje aktivnosti brendiranja, a promiču pisanu riječ. Bitan preduvjet je bio da troškovi organizacije i provedebe prijavljenog projkta ne prelaze 30.000,00 kuna, kao i to da je projekt održan barem jednom
„U struci je poznata stvar da brendirati možete bilo koji proizvod pa čak i s malim budžetom. Novo vrijeme nosi nove trendove, a time se smanjuju i troškovi ulaganja u oglašavanje. Otvoreni su novi kanali komunikacije – društvene mreže koje omogućavaju da u kratko vrijeme dođete do značajnog broja posjetitelja ili kupaca usluga, a dobre priče iz kulturne književne scene lako pokrenu emocije tržišta. Superbrands Hrvatska (...) ovim iskorakom u kulturu pokazuje kako je vrijeme da se i manjim igračima omogući veliki prostor pa tako ova nagrada znači priznanje struke s obzirom na kriterije u brendiranju koja ona postavlja“, riječi su Lee Brezar direktorice marketinške agencije Dhar media, stručnjakinje za komunikacije i odnose s javnošću, vlasnice licence za Superbrands Hrvatska i magazina Brend kultura.
Članice neovisnog stručnog vijeća (Sanja Rocco, Sandra Pocrnić Mlakar, Romana Lekić, Alis Pečarić Marić, Dorotea Milas, Vlatka Kamenić Jagodić, Lea Brezar) donijele su odluku o finalistima i pobjedniku nagrade FUL KULTURNO koja će biti uručena 16. studenog 2019. u 18 sati na Interliberu na pozornici u paviljonu 6.
Na ovogodišnji natječaj prijavljen je 21 projekt; finalisti nagrade FUL KULTURNO su:
Centar za zdravo odrastanje Idem i ja s projektom Prespavanac, Društvo za afirmiranje i promicanje knjige i stripa Slagalica s promocijom romana za mlade Put u ljubičasto autorice Renate Zlatković, KUBS Baštinica s projektom Glagoljačići, Kulturna udruga Fotopoetika s projektom Šumski pjesnici te Hrvatsko društvo književnika za djecu i mlade s kazališnom predstavom prema knjizi Dvije crte plavo autorice Rosie Kugli.
Društvo za afirmiranje i promicanje knjige i stripa Slagalica nevladina je i neprofitna organizacija osnovana 2013. godine u Dubrovniku. Djeluje na području kulture i umjetnosti, obavljajući književno - nakladničku djelatnost u okviru književnog stvaralaštva, literarnog amaterizma i ostalih književno - nakladničkih djelatnosti. Osim izravno izdavaštvom, Slagalica je i ostalim svojim aktivnostima usmjerena na poticanje i promicanje čitanja (naročito ono iz užitka i zabave), razvijanje kreativnosti, čitalačkih navika i vještina, populariziranje knjige i povećavanje njene participacije u odgojno-obrazovnom radu s djecom i kulturnom životu uopće. Slagalica na taj način izgrađuje i produbljuje odnos s postojećom publikom te je dalje proširuje i povećava, zahvaljujući čemu i odrasli i djeca neposredno ostvaruju pristup kulturi i umjetnosti, odnosno svoje „pravo na kulturu“ koje im jamči i Univerzalna deklaracija o ljudskim pravima (1948.).
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora