Na 17. sjednici Turističkog vijeća Turističke zajednice grada Dubrovnika dogovoreno je kako će se pripremiti kampanja promocije Dubrovnika, usmjerena na bliska emitivna tržišta te tržišta s kojima će biti uspostavljene direktne avio linije.
17.04.2020.
16:00
Autor: Radio Dubrovnik
Na 17. sjednici Turističkog vijeća Turističke zajednice grada Dubrovnika dogovoreno je kako će se pripremiti kampanja promocije Dubrovnika, usmjerena na bliska emitivna tržišta te tržišta s kojima će biti uspostavljene direktne avio linije.
U tom smislu je iznimno važna aktivacija dubrovačke zračne luke.
Grad će se uključiti u kampanju, ali i ponuditi incentive, odnosno pogodnosti za posjetitelje, poput besplatnih ulaznica za kulturne izvedbe – koncerte, programe Dubrovačkih ljetnih igara i slično.
Na današnjoj sjednici istaknuto je kako je važno zadobiti povjerenje budućih posjetitelja s obzirom na situaciju s virusom COVID 19. Grad Dubrovnik će sve svoje ustanove pripremiti na način da kada započne turistička sezona budu spremne održati maksimalne zdravstvene standarde. Uvjereni smo kako će upravo to biti jedan od glavnih zahtjeva gostiju koji budu dolazili u naš Grad.
Optimistična je i činjenica što se mijenja trend u bookingu, s obzirom da su se do Uskrsa stalno otkazivale rezervacije, a sada se pojavljuju nove i to za razdoblje od srpnja, dalje do listopada te su i kongresi uglavnom prolongirani za jesenski period godine.
Na Sjednici je ujedno donesena odluka o smanjenju plaća u Turističkoj zajednici grada Dubrovnika između 10 i 30 posto te je za provedbu zadužena direktorica TZ-a Ana Hrnić.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora