Hrvatski radio

Radio Dubrovnik

14:43 / 14.08.2018.

Autor: Slobodan Nano Vlašić

Kampanja Hrvatske turističke zajednice

Grgo Jelavic/PIXSELL

Grgo Jelavic/PIXSELL

Foto: - / -

Hrvatska turistička zajednica na jedanaest ključnih svjetskih tržišta poput Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Francuske, Italije, Norveške, Češke ili Španjolske provodi kampanje za posezonu o koje se puno očekuje.

Kampanje na portalima, displejima, društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter, te YouTube kanalima traju do kraja rujna ove godine, a fokusirane su na oglašavanje i promoviranje nautičkog i kulturnog turizma, eno-gastronomije i aktivnog odmora kroz avanturistički, sportski i cikloturizam. Prema riječima direktora Glavnog ureda Kristjana Staničića - od posezone se očekuju dobri rezultati posebice u segmentu nautičkog turizma u kojem u dosadašnjem dijelu turističke godine u charteru ostvarujemo poraste od 9 posto u odnosu na isto razdoblje lani.