Hrvatska turistička zajednica na jedanaest ključnih svjetskih tržišta poput Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Francuske, Italije, Norveške, Češke ili Španjolske provodi kampanje za posezonu o koje se puno očekuje.
14.08.2018.
14:43
Autor: Slobodan Nano Vlašić
Hrvatska turistička zajednica na jedanaest ključnih svjetskih tržišta poput Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Francuske, Italije, Norveške, Češke ili Španjolske provodi kampanje za posezonu o koje se puno očekuje.
Kampanje na portalima, displejima, društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter, te YouTube kanalima traju do kraja rujna ove godine, a fokusirane su na oglašavanje i promoviranje nautičkog i kulturnog turizma, eno-gastronomije i aktivnog odmora kroz avanturistički, sportski i cikloturizam. Prema riječima direktora Glavnog ureda Kristjana Staničića - od posezone se očekuju dobri rezultati posebice u segmentu nautičkog turizma u kojem u dosadašnjem dijelu turističke godine u charteru ostvarujemo poraste od 9 posto u odnosu na isto razdoblje lani.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora