U nastavku provedbe projekta integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji Pelješac i u sklopu priprema za turističku sezonu održana je radionioca „Brendiranje destinacije, izazovi i primjeri dobre prakse“.
01.04.2022.
07:12
Autor: HRT - Radio Dubrovnik/ Joško Jelavić
U nastavku provedbe projekta integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji Pelješac i u sklopu priprema za turističku sezonu održana je radionioca „Brendiranje destinacije, izazovi i primjeri dobre prakse“.
O toj zanimljivoj temi koja je privukla veliko zanimanje peljeških turističkih radnika govorio je vodeći hrvatski stručnjak u toj struci i redoviti profesor na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, doktor znanosti Božo Skoko.
U panel raspravi sudjelovale su, iznoseći svoja iskustva i primjere dobre prakse, direktorice turističkih zajednica gradova Novelje na Pagu i Karlovca Marina Ščiran Rizner i Marina Burić.
To je već sedma ovogodišnja radionica koju su zajednički organizirale pelješke turističke zajednice.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora