Pelješke turističke zajednice u nastavku suradnje s tvrtkom Feel IQM iz Maloga Lošinja i voditeljicom Đurđicom Šimičić nastavljaju s provedbom projekta integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji Pelješac.
30.04.2022.
08:27
Autor: HRT - Radio Dubrovnik/ Joško Jelavić
Pelješke turističke zajednice u nastavku suradnje s tvrtkom Feel IQM iz Maloga Lošinja i voditeljicom Đurđicom Šimičić nastavljaju s provedbom projekta integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji Pelješac.
Tako je održana deseta po redu ovogodišnja edukacijska radionica „Najbolji primjeri prakse – digitalnim marketingom osnažimo prodaju“.
Radionicu je vodio stručnjak za digialni marketing Andrej Tonković u specijaliziranoj marketinškoj agenciji Arbona u Zagrebu.
Pelješkim turističkim radnicima govorio je o mogućnostima koje pruža digitalni marketing, besplatnim alatima, primjerima uspješnih digitalnih kampanja i načinima kako pronaći put do uspjeha na turističkom tržištu.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora