Sa sigurnošću se može ustvrditi da je Google Ads jedan od najzastupljenijih i najefikasnijih oblika online oglašavanja. Iz tog razloga Dubrovačka razvojna agencija organizira još jednu u nizu radionica baš na tu temu.
08.10.2020.
12:23
Autor: Radio Dubrovnik
Sa sigurnošću se može ustvrditi da je Google Ads jedan od najzastupljenijih i najefikasnijih oblika online oglašavanja. Iz tog razloga Dubrovačka razvojna agencija organizira još jednu u nizu radionica baš na tu temu.
Radionica je dvodnevna i održati će se u subotu i nedjelju, 10. i 11. listopada u 10 sati u DURA-i (Branitelja Dubrovnika 15).
Internetsko oglašavanje je postalo popularno zbog 3 važna faktora:
Uz navedena tri razloga postoji još jedan faktor koji je izvan kategorije usporedbe s bilo kojim drugim oglasnim kanalom - PRAVI TRENUTAK!
Kada neka osoba nešto traži na Google tražilici, ona ima problem koji želi rješiti. I upravo u tom trenutku možete predstaviti svoju ponudu i to samo onima koji traže određeni pojam, na određenom području, u određeno vrijeme, na određenom jeziku, osobi željenih starosnih, rodnih ili interesnih kategorija. U nekim državama i prema prihodima kućanstva u kojem žive. Zbog toga su Google oglasi u tražilici postali popularni jer vašu poruku vide samo one osobe za koje smatrate da bi mogle kupiti vaš proizvod ili uslugu, a plaćate samo za one od njih koje zaista zanima Vaša ponuda. I to bez obzira nudite li uslugu ili proizvod, bez obzira nudite li lokalno, globalno ili ciljano u nekoj regiji ili državi.
Google Ads sustav oglašavanja omogućuje da se pojavite kada netko nešto traži, kada čita neki članak na portalu, kada gleda neki YouTube video, kada čita Gmail poruke, kada koristi Google Maps ili igra neku igricu na mobilnom urađaju. Kako biste izvukli najveću korist iz Google Ads oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti i ograničenja tog sustava.
Na ovoj radionici polaznici će naučiti kako ciljati svojim oglasnim porukama osobe koje nešto traže na Google-u ili željene osobe koje čitaju članak na nekom portalu ili gledaju neki film na Youtubeu. Uz to ćete naučiti koji su važni parametri koji mogu povećati ili smanjiti ulaganja. Po završetku seminara moći ćete sami kreirati svoju Google Ads kampanju!
Ako već koristite Google Ads oglašavanje ili ste to povjerili nekoj agenciji, naučit ćete koji izvještaji i koje brojke govore ulaže li se efikasno. Ako vam netko upravlja kampanjom, naučit ćete koja pitanja će trebati postaviti i na temelju kojih brojki. I kako provjeriti da li su predani vašoj kampanji ili ne.
Najkraće - razumjet ćete kako Google AdWords sustav radi i kako možete efikasno ulagati svoj novac u povećanje prodaje.
NAMJENA
Radionica je namijenjena onima koji žele povećati svoju prodaju uz minimalne troškove. Naučit ćete kako efikasno ulagati u Google Ads sustav tako da postignete bolje povrate investicija. Naučit ćete kako da budete u bilo koje doba prisutni upravo tamo gdje su vaši potencijalni kupci.
NAČIN REALIZACIJE
PPT prezentacija, grupni rad u Google Ads sučelju i pokretanje jednog oglasnog projekta prema odabiru polaznika.
IZ PROGRAMA RADIONICE:
I. Uvod u Google Ads
II. Google Ads mogućnosti, potrebe i razlike
III. Oglasi i ključne riječi
IV. Izrada izvješća
V. Radionica - izrada prve kampanje (ili optimizacija postojeće, ako ona već postoji)
Predviđeno trajanje radionice je dva dana po 7 sati.
Predavač: Adam Vovra
Adam je završio Ekonomski fakultet u Osijeku i još za fakultetskih dana se počeo aktivno baviti Google Adsom (AdWords). Za vrijeme studiranja sudjelovao je na Google online marketing challange-u gdje sudjeluju studenti iz cijelog svijeta i pri čemu je bio među 5% najboljih.
2015. godine iz fakultetske klupe prelazi za radni stol u Escape gdje je i dan danas. U međuvremenu je stekao veliko iskustvo vođenja digitalnih kampanja za veliki broj klijenata iz raznih industrija od web trgovina, turizma, zdravstva, usluga prijevoza putnika i b2b. Neki od klijenata koji se nalaze u portfoliju su: Plava Laguna, Cammeo, HGSPOT, Poliklinika Bagatin, Mozzart Bet, Mobis, eKupi, kurir.rs.
Adam je sudjelovao na raznim konferencijama kao predavač na temu Google Ads-a i Online marketinga u regiji u Hrvatskoj. Neke od poznatijih konferencija na kojima je sudjelovao kao predavač su: HitIT Digital, Meet Magento Osijek, e-Trgovina (Palić), Techcruise. Također, održavanje edukacija na temu Google Ads i Google Analytics na Pučkom Otvorenom učilištu Zrinski i na Ekonomskom fakultetu u Osijeku."
Prijave za ovu radionicu se zaprimaju putem slijedećeg linka: PRIJAVNICA
Za više informacija možete nas kontaktirati putem:
E-mail: mpuljas@dura.hr
Telefon: 020/640-271
Požurite, jer broj polaznika je ograničen!
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora