Konferencijom za medije Udruge Stonski školjkari u utorak, 28. lipnja službeno je obilježen završetak projekta “Brendiranje Malostonske kamenice – The Queen of Oysters”.
29.06.2022.
07:44
Autor: HRT - Radio Dubrovnik
Konferencijom za medije Udruge Stonski školjkari u utorak, 28. lipnja službeno je obilježen završetak projekta “Brendiranje Malostonske kamenice – The Queen of Oysters”.
Od 11. veljače 2021. odrađene su brojne marketinške aktivnosti koje su bile usmjerene na nekoliko ciljnih skupina, posebice na posjetitelje cijele županije te ugostiteljske i turističke djelatnike.
Inicijator i voditelj projekta Vedran Kunica istaknuo je kako se boljom marketinškom vidljivosti područja i isticanjem važnosti očuvanja i održivog razvoja školjkarstva u Malostonskom zaljevu utjecalo na prepoznatljivost Malostonske kamenice kao autohtonog proizvoda koji bi trebao činiti okosnicu gastronomske ponude destinacije:
“Oslanjamo se na turizam gotovo u potpunosti i želimo ga razvijati i nadograđivati, gastronomija i promocija lokalnih autohtonih proizvoda je jedan od alata za postizanje tog cilja. Nažalost takvih proizvoda nemamo puno ili ne radimo dovoljno, Malostonska kamenica zasigurno je jedan od proizvoda s velikim potencijalom i zato moramo stalno raditi i razvijati ga. Udruga već nastavlja s prijavom novih projekata, a ovim putem se kao voditelj projekta zahvaljujem školjkarima i predsjednici udruge Mariji Radić na potpori u prijavi i realizaciji projekta, voditelju FLAG-a Južni Jadran Matu Oberanu na postavljanju platforme za financiranje ovakvih projekata i na pomoći pri provedbi, te našim partnerima Obrtničkoj i Gospodarskoj komori na sudjelovanju i podršci. Također pohvale tvrtki Event Lab d.o.o. koja je profesionalno i uspješno provela veći dio aktivnosti. Nadam se nastavku ove izvrsne i uspješne suradnje sa svim nabrojanim sudionicima.“
Projekt je ostvaren sredstvima Europske unije iz Europskog fonda za pomorstvo i ribarstvo, posredstvom FLAG-a Južni Jadran. Voditelj FLAG-a Južni Jadran Mato Oberan ovom prilikom je izjavio:
“Jedan od temeljnih ciljeva FLAG-a Južni Jadran jest pomoć u povlačenju sredstava iz Europskog fonda za pomorstvo i ribarstvo. Izuzetno mi je drago što je Udruga Stonski školjkari vrlo aktivna s projektima i zadovoljstvo nam je pružati im podršku prilikom njihove realizacije. Čestitam im na već dva vrlo uspješna projekta, nedavno predstavljenoj monografiji i brendiranju Malostonske kamenice.”
Predsjednica Udruge Stonski školjkari Marija Radić također je izrazila zadovoljstvo provedenim projektom, osobito što je stvoren izvrstan temelj za budućnost u smislu vrednovanja Malostonske kamenice kao premium gastronomskog proizvoda kakvim se smatra u međunarodnim okvirima, a koji može postati jedan od razlog putovanja u destinaciju.
Nikolina Trojić je ispred HGK-ŽK Dubrovnik naglasila kako turizam traži lokalne mirise i okuse, što upravo čini Malostonsku kamenicu proizvodom s velikim gastronomskim i turističkim potencijalom, još uvijek nedovoljno iskorištenim.
Nikola Kalafatović iz Obrtničke komore DNŽ nadovezao se da kamenice i županijska vina čine jednu gastronomsku cjelinu, te se nada nastavku uspješne suradnje na ovakvim i sličnim projektima.
S operativne strane provedbe projekta Anđela Matić iz tvrtke Event Lab izjavila je:
„Bilo je iznimno ugodno surađivati s Udrugom Stonski školjkari, koja je imala jasnu viziju ovog projekta. Na neki način je bilo i lako, s obzirom da već imate vrhunski proizvod ispred sebe. Sveobuhvatnim marketinškim pristupom koji je pokrivao morske, kopnene i zračne pristupe županiji, postigli smo jako dobru vidljivost, osobito putem formata poput oglasa u zračnoj luci, billboarda, autobusa te Inflight magazina. Autoriteti dalmatinske kuhinje Hrvoje Zirojević i Marko Gajski dali su izvrsne ideje lokalnim ugostiteljima na radionicama, kako bi se Malostonska kamenica našla na što više menija i u što više različitih jela u budućnosti.“
Vrijednost projekta “Brendiranje Malostonske kamenice – The Queen of Oysters” je 526.112,50 kuna s PDV-om a financiran je 100% iz Europskog fonda za pomorstvo i ribarstvo. Nositelj projekta bila je Udruga Stonski školjkari s partnerima HGK-ŽK Dubrovnik i Obrtničkom komorom DNŽ.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora