"Loza" će se zalagati za brzu cestu Gračac-Knin-Sinj

"Loza" će se zalagati za brzu cestu Gračac-Knin-Sinj

Dusko Jaramaz/PIXSELL

Nezavisna lista "Loza" navodi kako je brza cesta Šibenik-Knin-granica BIH neisplativa, te da će se zalagati za brzu cestu Gračac-Knin-Sinj, stoji u priopćenju za medije.

U priopćenju za javnost Nezavisne liste "Loza" navodi se kako se Knin nalazi u prometnoj izoliranosti, ali da to neće riješiti brza cesta prema Šibeniku, koja nema ekonomske opravdanosti, uz to nema ni najava gradnje bilo kakve ceste s druge strane granice. Uz to navode kako se u posljednih petnaestak godina od projektne dokumentacije napravljena samo studija utjecaja na okoliš i ništa više. "Loza" se stoga zalaže za obnovu postojeće ceste D-33 i izgradnju brze ceste Gračac-Knin-Sinj (spojevi na Dalmatinu) čime bi se riješila prometna izoliranost Knina, velikog dijela Dalmatinske zagore i Like, za što bi se mogli dobiti novci iz europskih fondova.

U priopćenju nadalje stoji kako bi Knin ostao značajno željezničko čvorište "Loza" će zalagati i za revitalizaciju željezničke infrastrukture, posebno obnovu Unske pruge kao najjeftinije i najbrže veze sjevera i juga Hrvatske, te poprečne povezanosti s BiH.

S pravim projektima o nužnosti izgradnje brze ceste i obnove Unske pruge može se aplicirati na fondove EU, te vrlo brzo gospodarski i demografski revitalizirati kako kninsko područje tako i područje Dalmatinske zagore i Like navodi Tomislav Čolak, predsjednik kninskog ogranka "Loze"