Emisija 03.01.2021.

Emisija 03.01.2021.

izvor:Cropix/Autor:Biljana Blivajs/CROPIX

U prvoj ovogodišnjoj Kritici gošća je Sandra Bagarić. hrvatska operna pjevačica, televizijska i kazališna glumica.

Sandra Bagarić srednje glazbeno obrazovanje završila je u Sarajevu. Tijekom školovanja nagrađivana je na natjecanjima solo pjevanja i flaute. Diplomirala je 1996. na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Ljiljana Molnar-Talajić. Godine 1995. Nagrađena je Rektorovom nagradom. Nastupala je sa Zagrebačkom filharmonijom, Simfonijskim orkestrom HRT, Zagrebačkim solistima, Dubrovačkim simfonijskim orkestrom, Simfonijskim orkestrom Mostar, Tamburaškim orkestrom HRT te snimala za mnoge TV postaje. Debitirala je 1994. u kazalištu Komedija glavnom ulogom (Henriette) u opereti F.Albinija Madam Troubadour. Od 1996. angažirana je kao solist u Zagrebačkom gradskom kazalištu Komedija gdje nastupa u predstavama E.Kalmana Grofica Marica (Marica), Kneginja čardaša (Sylva), J.Straussa ml. Šišmiš (Rosalinda i Adela), F.Suppea Boccaccio (Fiametta), F.Lehara Zemlja smiješka (Lisa), I.Tijardovića Mala Floramye (Floramye), J.Straussa ml. Noć u Veneciji (Anina), te u mjuziklima Đ.Jusića Dundo Maroje (Petrunjela) i A.Kabilja Tko pjeva, zlo ne misli (Ana), Jalta,Jalta (Nina Filipovna). Gostovala je u SNG u Mariboru u predstavi Pri belem konjičku (Josepha) te u HNK Split u operi Ljubavni napitak (Adina). Koncertno je nastupala u Hrvatskoj, BiH, Sloveniji, Italiji, Belgiji, Njemačkoj, Mađarskoj, SAD-u (Florida, Puerto Rico, Hawaii), Češkoj, Izraelu i Japanu. Diskografija: CD Sonata od sna (Cantus), BelCante-Teatar marmelade (Aquarius Records), Adagio (Aquarius Records), Ave Maria (Jutarnji list). Djeluje i kao voditeljica glazbenih emisija i show-programa na televizijama u Hrvatskoj i BiH. Član je HDGU.

izvor: sandrabagaric.hr

Emisiju uređuje i vodi Marina Ban.

Svake nedjelje od 18 do 19 sati vodimo vas u svijet kulture. Protagonisti ovih priča, naši dragi gosti, književnici su, glumci, slikari, plesači, glazbenici, likovni kritičari, glazbeni pedagozi... Uz glazbu koja je njihov izbor, otkrivaju nam zašto baš vole kulturu i umjetnost.

O emisiji Kritika

Svake nedjelje od 18 do 19 sati vodimo vas u svijet kulture. Protagonisti ovih priča, naši dragi gosti, književnici su, glumci, slikari, plesači, glazbenici, likovni kritičari, glazbeni pedagozi... Uz glazbu koja je njihov izbor, otkrivaju nam zašto baš vole kulturu i umjetnost. .

Pročitaj više

Kritika
Kritika