"Brda i doline" - novi brending TZ Grada Požege

"Brda i doline" - novi brending TZ Grada Požege

Foto: TZ Grada Požege

Požega, grad s nešto više od 26.000 stanovnika, biser je "Zlatne doline", a smještena je u srcu kotline koju okružuju Psunj, Papuk, Krndija, Dilj i Požeška gora. Turistička zajednica Grada Požege ima novi brending Brda i doline koji će se ove godine razvijati.

Novi je to vizualni identitet slogan i kreativna platforma za sustavni brending grada Požege kao turističke destinacije, kaže direktorica, Silvija Podoljak.
"Kad se čuje Brda i doline znamo da je naša županija jedna od slavonskih županija koja oko sebe ima pet gorja a naša Zlatna dolina nudi tu veliku turističku ponudu i to s fokusom na tri glavne kategorije usluga: aktivni odmor, gastro ponuda te živa, bogata i suvremena kultura."
Direktorica Podoljak naglašava da mi u Slavoniji trebamo vrednovati više svoj rad, proizvode i usluge koje imamo.
"Kada vrednujemo ono što radimo više će nam gostiju dolaziti koji će željeti upoznati ovaj naš kraj, tradiciju, baštinu i kulturu koja je jedinstvena i mislim da se ne trebamo bojati turizma u Slavoniji jer on kreće velikim koracima naprijed", rekla je Podoljak.
Požegi su potrebni dodatni smještajni kapaciteti, ali i investitori koji žele uložiti u ovaj grad i napraviti hotel ili prenoćište.
Silvija Podoljak ističe da je u Požegi većinu prenoćišta imaju privatni iznajmljivač, ali kada su veći događaji, uvijek se traži smještaj više, ali isto tako kada se postavi potražnja i ponuda u jednom ćete trenutku dobiti investitora i hotele koji se grade.
U Požegi će se sve više otvarati smještajni kapaciteti, jer je Grad Požega prošle godine iznajmljivačima dodijelio potpore u turizmu, najmanje 2.000 kuna po krevetu. To je dobar razlog za otvaranje smještajnih kapaciteta , ali će kapacitet otvarati isključivo osoba koja se želi baviti turizmom i zato što radi na tome da sudjeluje u turističkoj ponudi grada, rekla je direktorica Silvija Podoljak.