Dramska predstava u HNK-u "Dječak koji je govorio Bogu"

Dramska predstava u HNK-u "Dječak koji je govorio Bogu"

Nakon premijerne izvedbe u Hrvatskom narodnom kazalištu u Osijeku predstavu "Dječak koji je govorio Bogu", temeljenu na istoimenom romanu Damira Mađarića, publika može pogledati u subotu, 10. travnja i ponedjeljak, 12. travnja (obje u 20 sati), te u utorak, 13. travnja s početkom u 19 sati..

Potresna je to priča o strahotama holokausta, točnije o židovskom dječaku Emanuelu F., kojemu nagomilano, udruženo zlo ubije roditelje, baku i djeda te ga odvede na put bez povratka u koncentracijski logor Auschwitz.
Režiju potpisuje Samo M. Strelec, a uloga dječaka Emanuela dodijeljena je Antoniju Jakupčeviću. U predstavi sudjeluje gotovo cijeli glumački ansambl osječkog HNK-a.
Uoči premijere, u 18,30 u ulaznom foajeu Kazališta bit će otvorena izložba "Priče Židova", koju je publika imala priliku pogledati u osječkom Kulturnom centru.
Zbog epidemioloških mjera broj gledatelja je ograničen, tako da će svi oni koji neće moći biti na premijeri predstavu "Dječak koji je govorio Bogu" moći pogledati u subotu, 10. travnja i ponedjeljak, 12. travnja (obje predstave počinju u 20 sati), te u utorak, 13. travnja s početkom u 19 sati.

O predstavi:

"Postojanja zla smo svi svjesni kroz sitna ranjavanja što ih tijekom života pretrpimo, no koja preživimo, prilagođavamo se i mijenjamo uslijed tih sitnih zala sve dok jednoga dana pred ogledalom, u odrazu ne vidimo nekog drugog. Zlo je sitno dok se ne omasovi onako kako se to tijekom povijesti događalo, kako bi se moglo ponoviti. Zato priča Damira Mađarića o dječaku Emanuelu služi poput budnice za onemogućavanje mraka. Dječaku znakovita imena (Bog je s nama) nagomilano, udruženo zlo ubija roditelje, baku i djeda, a njega odvodi u koncentracijski logor Auschwitz, na put bez povratka. Logorom, ironično, upravlja ljubitelj umjetnosti, osobito kazališta koji je organizirao vlastitu kazališnu trupu koja samo za njega i osoblje izvodi Shakespeareova djela. U iščekivanju smrti, Emanuel mu čita Goethea.
Potresno, beskrajno katarzično djelo, ovu panaceju za obnovu duše osvjedočeno sjajni Samo M. Strelec režira kao predstavu koja ruši i podiže.