Info karavana "Putujem, učim, rastem" u Bizovcu

Info karavana "Putujem, učim, rastem" u Bizovcu

ilustracija, jedna od radionica Proni centra, fotografina Proni centar

Pod sloganom „Putujem, učim, rastem“ prva info - karavana s interaktivnim prezentacijama o mogućnostima mobilnosti za mlade održava se u Bizovcu .

Slikovni rezultat za Info karavana "Putujem, učim, rastem"PRONI Centar za socijalno podučavanje, kao jedna od 17 članica hrvatske mreže multiplikatora EURODESKA, uključio se u kampanju TIME TO MOVE 2017 raznolikim aktivnostima. Osim promocije kampanje i informiranja mladih putem medija i PRONI-jevih mrežnih i facebook stranica (Osijek, Vukovar, Sisak), Regionalni info-centar za mlade Osijek, pod sloganom „Volontiram, putujem, rastem“ sa svojom Info-karavanom posjetio je Županju. U suradnji s Volonterskim centrom Vukovarsko-srijemske županije, 13. listopada smo sudjelovali na Volonterskom sajmu i Okruglom stolu pod nazivom: „Mladi kao temelj budućnosti organizacija civilnog društva“.

Pod sloganom „Putujem, učim, rastem“, održavaju se dvije Info-karavane s interaktivnim prezentacijama o mogućnostima mobilnosti za mlade, prva danas u Bizovcu, a druga u Orahovici 24. listopada u 17 sati. U suradnji s Udrugom „Pauk“ iz Orahovice prezentacija će se održati u bivšoj kino dvorani Papuk, Kralja Zvonimira 29. Cijeli listopad 2017. PRONI/Info-centar za mlade Vukovar će u 4 srednje škole u Vukovaru i Gradskoj knjižnici Vukovar, putem postojećih Info-točaka predstaviti srednjoškolcima i mladima sve informacije o samoj kampanji i o mobilnosti mladih. Riječ je o Strukovnoj školi Vukovar, Tehničkoj školi Nikole Tesle u Vukovaru, Ekonomskoj školi Vukovar i Gimnaziji Vukovar. Eurodeskova kampanja „Time to Move“ provodi se u listopadu diljem Europe kako bi se što više mladih informiralo o mogućnostima volontiranja, stažiranja, studiranja i putovanja u inozemstvo radi stjecanja vrijednih iskustava i znanja. Kampanja se provodi u zemljama članicama Europske unije, a u Hrvatskoj se raznovrsni događaji održavaju u dvadesetak gradova.

Glavna je svrha kampanje doprijeti do mladih osoba u dobi od 13 do 30 godina, prvenstveno onih u manjim sredinama te onih kojima je sužen pristup informacijama o programima i natječajima Europske unije. Također, želja je pomoći mladima koji su trenutačno izvan sustava obrazovanja i rada da uz pomoć nekog od programa lakše pronađu svoje mjesto u društvu. Prošlogodišnja je kampanja na europskoj razini obuhvatila više od 130.000 mladih osoba. U hrvatskim gradovima događaje za mlade organiziraju Eurodeskovi multiplikatori - 17 organizacija koje u 15 županija provode programe za mlade. Mladi mogu sudjelovati i u nagradnom natječaju u kojem mogu prijaviti dizajnerska rješenja za majicu koja će biti promotivni materijal u kampanji Time to move 2018. i osvojiti nagrade, a glavna je nagrada InterRail karta. Kampanju provodi Eurodesk, informacijska mreža Europske komisije koja mladima pruža informacije o mogućnostima za mobilnost, europskim programima i natječajima te ih potiče da postanu aktivni europski građani (www.eurodesk.eu ). U Hrvatskoj Eurodeskov centar djeluje u okviru Agencije za mobilnosti i programe Europske unije.

Proni centar u Bizovcu