Nagrade za najbolje poduzetničke ideje mladih

Nagrade za najbolje poduzetničke ideje mladih

Cilj natječaja "Najbolja poduzetnička ideja" bio je razviti poduzetničko razmišljanje i ponašanje studenata Sveučilišta J.J.Strossmayera u Osijeku, učenika srednjih škola, te nezaposlenih mladih osoba do 29 godina starosti Osječko-baranjske županije.

Na natječaj su se prijavile 73 mlade osobe s 39 ideja, što pokazuje da je cilj ostvaren te da su mladi ljudi prepoznali ovaj projekt kao izvrsnu priliku za vlastito osnaživanje, poduzetničko razmišljanje i proaktivno djelovanje.
Prvu nagradu, u vrijednosti od 10.000,00 kn bruto osvojila je ideja "Proizvodnja i prodaja pčelinjeg otrova% drugu nagradu, u vrijednosti od 5.000,00 kn bruto, ideja "BicBox" -
pametna spremišta za bicikle, a treću nagradu, u vrijednosti od 2.000,00 kn bruto, ideja NEXT - Inovativni sustav za kontrolu redova s novčanom nagradom.
Prema odluci publike, najbolja ideja je "Masti i paprike", dok je nagradu najbolje učeničke ideje odnio natjecateljski tim Ugostiteljsko-turističke škole Osijek za ideju "Slatki brend". Uz glavne novčane nagrade, pobjednički timovi osvojili su i studijsko putovanje i set knjiga.
S ovom svečanom dodjelom završavaju glavne projektne aktivnosti no ciljevi projekta će se i dalje ostvarivati kroz djelovanje Studentskog inkubatora Osijek - inkubatora za mlade (SIOS), čije je osnivanje sigurno jedna od najvažnijih projektnih aktivnosti. Cilj Studentskog inkubatora Osijek - inkubatora za mlade je putem informiranja, savjetovanja i mentoriranja pomoći mladim ljudima da se osnaže i pripreme za tržište rada i/ili samozapošljavanje.

Katica Križanović