Osječka tvrtka Air Pannonia jedina u Hrvatskoj ima tri JET-a

Osječka tvrtka Air Pannonia jedina u Hrvatskoj ima tri JET-a Osječka tvrtka Air Pannonia jedina u Hrvatskoj ima tri JET-a
foto Radio Osijek / KI foto Radio Osijek / KI
foto Radio Osijek / KI foto Radio Osijek / KI
foto Radio Osijek / KI foto Radio Osijek / KI
foto Radio Osijek / KI foto Radio Osijek / KI
foto Radio Osijek / KI foto Radio Osijek / KI
foto Radio Osijek / KI foto Radio Osijek / KI
foto Radio Osijek / KI foto Radio Osijek / KI
foto Radio Osijek / KI foto Radio Osijek / KI
foto Radio Osijek / KI foto Radio Osijek / KI

foto Radio Osijek / KI

Osječka tvrtka Air Pannonia od danas je jedina u Hrvatskoj koja u svom vlasništvu ima tri JET zrakoplova. Uz dva manja mlazna zrakoplova komforne putničke klase, Air Pannonia je svoju flotu proširila Cessnom Citation koja je u subotu nešto prije podneva sletjela u Zračnu luku Osijek.

Tvrtka koja je u obiteljskom vlasništvu, bavi se zrakoplovstvom 28 godina, rekla je Zrinka Vlašić Kujundžija koja je zadužena za marketing tvrtke: "Danas je za našu tvrtku poseban dan jer smo postali jedini u Hrvatskoj koji u svojoj floti imaju tri JET-a. Inače, ovi zrakoplovi koristite se za prijevoz Vip putnika i prijevoz organa. Osim što prevozimo putnike, imamo svoj servis, radimo obuku pilota, testiramo pilote, odnosno, bavimo sa svim segmentima zrakoplovstva", rekla je Vlašić Kujundžija i dodala kako su u obitelji ponosni na svoju školu: "Kroz našu su školu prošli brojni piloti iz Hrvatske, ali i svijeta i drago mij je što mogu reći da u jednoj slavonskoj tvrtki rade piloti iz cijele zemlje". Osim tri JET-a, tvrtka ima i nekoliko manjih zrakoplova za školovanje, te Antonov koji sugrađani poznaju kao "avion koji praši komarce".

Suvlasnik tvrtke, direktor letačke operacije i kapetan Krešimir Vlašić rekao je kako je najnoviji zrakoplov tvrtke Air Pannonia stigao iz Ujedinjenog Kraljevstva: "Avion je u Velikoj Britaniji letio za tvrtku Zenit Aviation, kapacitet mu je sedam putnika, godina proizvodnje je 2004., no ima samo 4.200 sati naleta što je u zrakoplovnom žargonu jako malo. Prošao je detaljnu inspekciju od autoriziranog proizvođača zrakoplova, gdje je to, ne biste vjerovali, koštalo 250 tisuća eura i dovede je u zaista jedno jako dobro stanje i gotovo kao da je nov", dodao je Vlašić. Napomenuo je kako su u trenutačnoj koronakrizi praktično ostali jedini dostupan oblik prometa jer su komercijalni letovi nedostupni: "To nam je u jednu ruku donijelo prednost, no dogodila se i jedna negativna stvar. Ljudi koji su letjeli poslovnom klasom očekivali su da će za te novce letjeti i privatnim avionom što nije moguće. Ipak, povećao nam se obim posla, no zarada je ostala ista jer je cijena rada, odnosno sata aviona je pala. Ali dobro, idemo dalje, ne možemo se žaliti ako gledate sve ostalo što se događa zaista se ne možemo žaliti i možemo biti sretni jer smo prošlu godinu zaključili s 1.500 sati naleta", rekao je Vlašić.

Osim novoga zrakoplova, obitelj Vlašić predstavila je danas i novouređen i proširen servisni prostor i zrakoplovni hangar koji se nalazi na prostoru na Zračne luke Osijek.

Zrinka Vlašić Kujundžija i Krešimir Vlašić