Predstavljena knjiga "Atomski marketing", autora Marijana Palića

Predstavljena knjiga "Atomski marketing", autora Marijana Palića

Marijan Palić (Foto: Stjepan Filipović)

U Klubu knjižare Nova u Osijeku predstavljena je knjiga "Atomski marketing", autora Marijana Palića. "Marketing digitalnog doba, to je onaj marketing koji donosi rezultate", rekao je Palić .

Knjiga nosi naziv "Atomski marketing" zato što svi, u zadnje vrijeme žele rezultate brzo, odmah, sad i u biti ime knjige govori da taj atomski marketing može donijeti jaki rezultat i upravo zbog toga je autor stavio takav naziv jer on, između ostaloga, privlači pozornost. Marijan Palić ističe da je svoje marketinške sposobnosti poboljšao kroz puno prakse i isto toliko pogreški koje je napravio tijekom svih kampanja jer je to standardno digitalna i neprestano se nešto mijenja i događa. Zato je odlučio napisati knjigu kako bi ljudi izbjegli greške koje je autor radio.
"Marketing digitalnog doba, to je onaj marketing koji donosi rezultate. Kako doći do tih rezultata? U knjizi sam pisao o primjerima iz Hrvatske, ali i svijeta. Pisao sam o primjerima koje i vi možete primijeniti već danas, uz minimalne budžete, baš kao što sam i ja to radio.
Upravo to je ljepota marketinga digitalnog doba, sve se može pratiti, mjeriti i mijenjati. Svi imaju jednake mogućnosti razvoja i prezentacije, interakcije i komunikacije.
Ova knjiga je pravi izbor za vas ako tek krećete, želite pokrenuti svoj blog ili tražite posao. Ovo je knjiga i za one koji su već stručnjaci u svom području, jer će, vjerujem, naći mnoge primjere koji će ih inspirirati i motivirati za dalje. Ovo je knjiga i za sve one koji ne shvaćaju što je točno marketing i kako funkcionira u današnjem svijetu", rekao je Marijan Palić.