Prometna infrastruktura na području MO "Cvjetno"

Prometna infrastruktura na području MO "Cvjetno" Prometna infrastruktura na području MO "Cvjetno"
Foto: HRT/Mirta Milas Foto: HRT/Mirta Milas
Foto: HRT/Mirta Milas Foto: HRT/Mirta Milas
Foto: HRT/Mirta Milas Foto: HRT/Mirta Milas
Foto: HRT/Mirta Milas Foto: HRT/Mirta Milas

Foto: HRT/Mirta Milas

Na veliki prometni problem i svakodnevne čepove koji se stvaraju u Ulici Leopolda Mandića na spoju s Briješćem ukazali su na konferenciji za novinare članovi HDSSB-a u MO "Cvjetno". Predlažu da se na tom mjestu napravi kružni tok i osigura protočniji promet te sigurnije kretanje djece u školu.

"MO Cvjetno ustrojen je prije dvanaest godina, a njegovo je ustrojavanje vezano za HDSSB. Ta je stranka tada imala većinu u Gradskom vijeću te je donijela odluku da se MO Cvjetno izdvoji iz GČ "Inustrijska četvrt". U to su vrijeme započele i dvije kapitalne investicije - rješavanje pitanja kanalizacije i odvodnje otpadnih voda te izgradnja nove škole u Briješću. Ti su projekti završeni, no ovaj dio grada ima još jedan ogroman infrastrukturni problem - cestu s najgušćim prometom u istočnoj Hrvatskoj. Na spoju Ulice Leopolda Mandića s naseljem Briješće još su prije 7-8 godina evidentirane velike poteškoće u prometu i HDSSB je ukazao na taj veliki problem, no ništa nije učinjeno",  rekao je povjerenik HDSSB-a za Grad Osijek Ivica Završki. Dodaje da je sadašnje prometno rješenje loše i nefunkcionalno te u proračunu treba osigurati sredstva da se ono riješi. Povjerenik HDSSB-a u Cvjetnom naselju Dino Dješka predlaže da se na tom spoju napravi kružni tok koji bi  spriječio stvaranje prometnih čepova, osigurao protočniji promet te sigurniji prelazak djece preko ceste. Član povjerenstva Drago Vrebac iz HDSSB-a kaže da se sigurnije rješenje traži već godinama te da svakodnevno slušaju pritužbe građana na prometne čepove. Bogdan Lukač živi od 1985. u Briješću: "Trpim sve ove muke i patnje godinama, iako plaćamo komunalne usluge Gradu kao I zona. Mi smo salaš u malom ritu, infrastruktura je katastrofa kao i sam ulaz u Briješće. Dvedeset se godina ništa nije napravilo po tom pitanju. Grad nema sluha, a svatko treba odraditi posao za koji je plaćen. Postoje sredstva iz EU fondova, no treba napraviti projekt. To se mora riješiti i kružni bi tok ovdje bio odlično rješenje".