Hrvatski radio

Radio Osijek

"Borovo" nagradilo studente

14.11.2012.

15:37

Autor: RI

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

Studenti osječkog Ekonomskog fakulteta izrađivali studije na temelju stvarnih poslovnih slučajeva iz poslovanja Borova d.d. iz Vukovara.

Borovo je autore najboljih timskih radova nagradilo Startas tenisicama te priznanjima za uspješno rješavanje poslovnih slučajeva, koja će im zasigurno biti važna referenca kao prilog životopisu prilikom budućeg zapošljavanja. Za case study na temu Startas nagrađeni su Klara Lukić, Marina Veselinović, Maja Petrović i Dario Piršl. Za case study na temu Navitas: Marica Jaman Barišić, Josipa Katović, Damir Šinjori i Marin Ćorić, a za case study na temu Borosana: Marta Bježančević, Tea Biškupić, Andrej Mlinarević, Marko Golubović, Danijel Čorak i Mislav Kvesić.
Kolegij Marketing strategije izvodi se kao obvezni kolegij na 2. godini diplomskog studija (5.godina) na smjeru Marketing, Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Ovo nije prvi put da studenti u sklopu ovog kolegija rješavaju poslovne slučajeve iz prakse. Predmetni nastavnici - prof.dr.sc. Marcel Meler i viša asistentica dr.sc. Marija Ham, koja izvodi seminarsku nastavu u sklopu koje se suradnja provodi, veliki značaj daju iskustvu iz prakse s kojom studenti kroz ovakav način izvođenja nastave dolaze u doticaj. Prethodnih godina studenti su obrađivali slučajeve tvrtki Lanico, MIT i Kineo iz Osijeka.

Borovo d.d. iz Vukovara, s dolaskom nove Uprave sredinom 2012. godine, veliku važnost pridaje mladim visoko obrazovanim snagama koje trebaju ovom uspavanom gospodarskom gigantu dati snage za novi uzlet i oporavak, prije svega na osnovi ulaganja u portfelj postojećih brendova i razvoju novih proizvoda. Predsjednik Uprave Hrvoje Merki osobito je zainteresiran za suradnju s visokoškolskim institucijama kao bazenu mladih ljudi sa svježim idejama.
Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Borova d.d. rezultat je upravo navedenih obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja, koji je rezultirao s 10 studija slučajeva za brendove iz portfelja Borova – Startas (4 studije), Navitas (3 studije) i Borosana (3 studije). Prijedlozi i analize dane u studijama slučaja (case study) koristit će se u promišljanju marketing strategije ovih brendova u stvarnom poslovanju Borova, dok je prodekan za nastavu Ekonomskog fakulteta u Osijeku prof.dr.sc. Vladimir Cini ustvrdio kako se nada da je ovo samo prvi slučaj u dugom nizu suradnji Borova i Ekonomskog fakulteta u budućnosti.

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.