Hrvatski radio

Radio Osijek

Kampanja Idemo na selo dosegnula 1, 8 milijuna korisnika

30.05.2023.

18:59

Autor: Radio Osijek/TM

Kampanja Idemo na selo dosegnula 1, 8 milijuna korisnika

Kampanja Idemo na selo dosegnula 1, 8 milijuna korisnika

Foto: Udruga ruralnog turizma Hrvatske / -

Udruga ruralnog turizma Hrvatske izvijestila je kako je njena tromjesečna on-line kampanja Idemo na selo, pokrenuta u cilju popularizacije hrvatske poljoprivrede i seoskog turizma, dosegnula preko 1, 8 milijuna korisnika iz Hrvatske i Slovenije.  U kampanji su promovirane dvije destinacije istoka Hrvatske – imanje Višnjica i Karanac/Baranja.

Kampanja, koja završava danas, provedena je u razdoblju  od 1.ožujka do 30. svibnja na na društvenim mrežama putem Facebook i Instagram profila.

 U okviru kampanje promovirana je ponuda 22 člana Udruge iz cijele Hrvatske s informacijama o dodatnim sadržajima u njihovoj okolici. 

„Izrazito smo zadovoljni rezultatima ovogodišnje kampanje koju smo, na zahtjev naših članica, proširili i na slovensko tržište. Komentari korisnika na društvenim mrežama su većinski pozitivni, a zaprimili smo i brojne zahtjeve za učlanjivanje te upite vezano uz registraciju i poslovanje objekata seoskog turizma”, istaknula je Aleksandra Kuratko Pani, voditeljica Udruge.

Kampanja Idemo na selo dosegnula 1, 8 milijuna korisnika

Kampanja Idemo na selo dosegnula 1, 8 milijuna korisnika

Foto: Udruga ruralnog turizma Hrvatske / -

Pod naslovom „Idemo na selo – Idemo u Slavoniju” predstavljeno je imanje Višnjica, smješteno u predivnom prirodnom okruženju, daleko od prometa, uz konje, no nadasve kao prostor za nezaboravna vjenčanja i druge svečane prigode, team buildinge, poslovna okupljanja, izlete i slično. „Imanje se prostire na 180 hektara i udaljeno je 20-ak kilometara od Virovitice i Slatine, izolirano od naselja, okruženo stoljetnim stablima, poljima suncokreta i uređenim parkovima koji daju potpunu intimu slavonske ravnice”, stoji u opisu imanja koje je oznakom „sviđa mi se” popratilo više od 600 korisnika FB-a. Za vjenčanja je obnovljena stara štala koja je postala svečana dvorana obasjana „zvjezdanim nebom“ s 800 metara lampica. U u hotelu s 3* i depadansima može se smjestiti više od 120 osoba. „Imanje Višnjica nudi široku paletu domaćih proizvoda iz vlastitog vrta, voćnjaka i farme, a njihovoj kvaliteti svjedoče brojne domaće delicije kao što su specijaliteti od batata, suhomesnati proizvodi od junetine i svinjetine te domaći pekarski proizvodi”, mamac je za goste.

Među objavama s najviše lajkova, 1300, jest ona koja poziva: „Idemo na selo – Idemo u Baranju!” A najbolji recept za upoznavanje Baranje glasi: Muzej starih zanata „Ulica zaboravljenog vremena“ + restoran "Baranjska kuća"+ smještaj „Sobe kod Baje“ = Baranjska Kuća, Karanac.


Kampanja Idemo na selo dosegnula 1, 8 milijuna korisnika

Kampanja Idemo na selo dosegnula 1, 8 milijuna korisnika

Foto: Udruga ruralnog turizma Hrvatske / -

„I dok ime Baranja u prijevodu znači vinska majka, mi kažemo da je Baranja majka i izvrsne gastronomije, prekrasnih kulturnih dobara i ljubaznih domaćina. Gastronomija je vrhunska – domaći kruh, šaran na rašljama, fiš-paprikaš, grah gulaš iz zemljanog lonca, perkelt od soma i na kraju - rezanci s makom. Pa tko bi tome odolio? Po želji dodati netaknute prirode iz Kopačkog rita, malo crnog ili bijelog vina (najbolje iz svake vinarije), a za desert tamburaši subotom u večernjim satima”, stoji u objavi koja promovira Karanac i Baranju.


Promotivna kampanja dio je projekta Idemo na selo koji je omogućilo Ministarstvo poljoprivrede u iznosu od 37.500 kuna u okviru Javnog poziva za financiranje aktivnosti udruga koje promiču poljoprivredu i vrijednost ruralnog prostora Hrvatske.

 Uz on-line promociju, Udruga je izradila i informativne table s QR kodom, naljepnice i letke koji su postavljeni u objektima članica i članova te majice sa sloganom kampanje - Idemo na selo. Mrežna stranica idemonaselo.hr je unaprijeđena uz dodavanje informacija o radu Udruge i novim članovima, i dostupna na pet stranih jezika, priopćila je Udruga. 

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.