Hrvatski radio

Radio Osijek

23:17 / 04.05.2021.

Autor: Radio Osijek/TM

Kampanja koja uz Doris Pinčić mami domaće turiste u ruralna područja

Kampanja koja uz Doris Pinčić mami domaće turiste u ruralna područja

Kampanja koja uz Doris Pinčić mami domaće turiste u ruralna područja

Foto: - / -

Ministarstvo turizma i sporta i Hrvatska turistička zajednica u Slavonskom su Brodu predstavili novu promotivnu kampanju "Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!“, a osmišljena je s ciljem dodatnog približavanja raznolike ponude hrvatskih ruralnih destinacija domaćem tržištu.

Zaštitno lice kampanje, koja će se sastojati od 12 tematskih video priloga, i autorica video materijala je Doris Pinčić.
"Danas stavljamo u fokus svo bogatstvo koje ruralna Hrvatska može pružiti domaćim, ali i stranim turistima. U okviru ove, prve nacionalne kampanje ruralnog turizma, kroz putovanja ruralnom Hrvatskom otkrivamo blaga naše prirodne i kulturne baštine, kao i srdačnost i gostoljubivost domaćina, što je posebna kvaliteta upravo ove vrste turizma. U današnje vrijeme kada je sigurnost jedan od preduvjeta dolaska u destinaciju, a turisti sve više traže boravak u prirodi i svježem zraku, ruralni turizam je proizvod koji odgovara na sve potrebe: od mogućnosti boravka u očuvanoj prirodi, opuštanja i aktivnog odmora, do gastronomskih užitaka u domaćim proizvodima. Ruralni turizam donosi novu kvalitetu ukupnog hrvatskog turizma kroz obogaćivanje ponude i mogućnosti za produljenje turističke sezone. Vjerujem kako ćemo danas potaknuti mnoge da istraže ruralnu Hrvatsku i dožive domaće“, poručila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac.
Pripremljeni video materijali usmjereni su na promoviranje pojedinih sadržaja po turističkim regijama, a bit će kreiran i opći video koji će sadržavati najbolje kadrove snimljenog materijala svih navedenih destinacija. Aktivnosti u sklopu kampanje usmjerene su na domaće tržište s ciljem poticanja turističkog prometa kroz upoznavanje autohtonih doživljaja u hrvatskim ruralnim destinacijama.
Prema riječima Kristjana Staničića, direktora Hrvatske turističke zajednice, ruralni se turizam u pandemijskim okolnostima istaknuo kao izuzetno tražen turistički proizvod, a prema istraživanjima u narednim će godinama biti sve traženiji – i među stranim i među domaćim gostima. "Riječ je o proizvodu koji nudi mogućnost osame, odmor u čistoj prirodi, domaće uzgojenu hranu, jedinstveni doživljaj, autohtona iskustva i kvalitetnu uslugu. Vjerujem kako ćemo našom novom promotivnom kampanjom domaće goste dodatno inspirirati i potaknuti na istraživanje manje poznatih, ali izuzetno zanimljivih ruralnih destinacija Lijepe naše“, rekao je Staničić.
Kampanja će se provoditi na online i offline kanalima komunikacija te kroz društvene mreže Croatia, Full of Life uz oznake #RuralnaHrvatska i #DoživiDomaće. Kampanju je uz Ministarstvo turizma i sporta inicirala Udruga ruralnog turizma Hrvatske, a realizira se u suradnji sa zajednicama kulturnog i pustolovnog turizma i obiteljskog smještaja pri HGK.

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.