Započela je medijska kampanja za osvješćivanje javnosti o važnosti uključivanja starijih osoba u život zajednice pod geslom "Samo stariji. Ništa više.".. .
17.06.2016.
12:31
Autor: Monika Kralj
Započela je medijska kampanja za osvješćivanje javnosti o važnosti uključivanja starijih osoba u život zajednice pod geslom "Samo stariji. Ništa više.".. .
Kampanja je jedan od rezultata suradnje Zaklade Zajednički put iz Zagreba i Zaklade Slagalica iz Osijeka koja je započela 2015. godine i kroz koju je pokrenut program financijskih podrški "Superseniori", a u potpunosti je usmjerena povećanju kvalitete života osoba starije životne dobi.
Zaklade su pokrenule inicijativu i osnovale fond "Superseniori" kojem je cilj prikupljanje sredstava za financiranju postojećih i budućih projektnih aktivnosti kojima se povećava kvaliteta života starijih osoba, stupanj njihove uključenosti i razvoj zajednice.
Upraviteljica Zaklade Zajednički put Ines Vrban pojašnjava: "Kako bi se osigurali društveni uvjeti u kojima starije osobe ostvarivanjem svojih prava te stjecanjem novih znanja i vještina postaju i ostaju aktivni sudionici zajednice prepoznati kao bitan resurs društvenih promjena, kreirali smo model pružanja financijske podrške organizacijama civilnog društva koje imaju iskustvo i rezultate u direktnom radu sa starijom populacijom – FOND SUPERSENIORI."
Fond ima zadaću transparentnost prikupljanja i dodjeljivanja financijskih sredstava te će postati dugoročan program podrške organizacijama koje rade sa starijim osobama i u korist starijih osoba. Glavni akteri kampanje su 4 javne osobe: Antonija Blaće, Iva Šulentić, Janko Popović Volarić i Toni Cetinski koji su prepoznali važnost ovog hvalevrijednog projekta i poklonili svoje vrijeme kako bi omogućili realizaciju kreativne ideje same kampanje.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora