Od trenutka kada je grad Osijek preuzela nova vlast i u mandatu novog direktora tvrtka Gradski prijevoz putnika (GPP) zaposlila je 40 novih ljudi, ali bez javnog natječaja, izjavila je koordinatorica Mosta u Osijeku Sandra Živković. Mostovcima priopćenjem odgovorio direktor GPP-a Dejan Rusmirović da tvrtka nije u obvezi provoditi javne natječaje prilikom zapošljavanja, te da su zapošljavanja u posljednjih šest mjeseci provedena prema zahtjevima stručnih službi i uz podršku Radničkog vijeća.
Na konferenciji za novinare Živković je istaknula da za sva ta nova radna mjesta nije bilo javnog natječaja, što znači da građani nisu imali mogućnost za njih konkurirati.
"Tražimo da se GPP javno očituje našim građanima koliko je ljudi zaposleno od dolaska nove vlasti i novog direktora, na koja radna mjesta i s kojom stručnom spremom, jer 40 novih radnih mjesta, 40 novozaposlenih ljudi bez javnog natječaja ne može proći bez znanja javnosti", smatra Živković.
Konferenciji su nazočili i saborski zastupnici Marin Miletić, Zvonimir Troskot i Nikola Grmoja te potpredsjednik Gradskog vijeća Grada Osijeka i nezavisni vijećnik Željko Požega. Kao predsjednik Antikorupcijskog vijeća Grmoja je rekao kako Most nije protiv otvaranja novih radnih mjesta, ali ona moraju biti održiva i da svi građani ovog grada moraju moći za ta radna mjesta konkurirati.
"Kada su se provodila istraživanja zašto ljudi odlaze iz Hrvatske i Slavonije za prvi razlog se navela nepravda i činjenica da svi građani nemaju jednake prilike", istaknuo je Grmoja. Ističe da ljudi ne odlaze samo zbog egzistencije, već i nepravde koju vide u društvu te kako je ovo očiti primjer, kakvima će se Most suprotstavljati na razini cijele Hrvatske i ovdje, u Osijeku i Slavoniji.
Kao potpredsjednik stranke Grmoja je izrazio zadovoljstvo da je upravo Most najaktivnija opozicija u Osijeku, da razotkriva afere vladajućih te da prepoznaje probleme građana i nudi rješenja.
Nakon posljednjih lokalnih izbora za direktora GPP-a je imenovan Dejan Rusmirović dok je predsjednik Nadzornog odbora Anto Đapić.
Odgovor GPP-a
Direktor tvrtke Dejan Rusmirović odgovorio je da GPP, poput svih hrvatskih javnih prijevoznika ima naslijeđen problem nedostatka vozača i majstora za održavanja tramvaja i autobusa.
Članovi Mosta po njegovim riječima sigurno znaju da GPP nije u obvezi provođenja javnog natječaja jer je u razdoblju od 2017. do 2021. dok je potpredsjednik Nadzornog odbora bio član Mosta Krešimir Bajamić bez javnog natječaja zaposleno 86 radnika, među kojima i visokopozicionirana članica Mosta koja je 2020. bila kandidatkinja stranke na parlamentarnim izborima.
Rusmirović smatra da su stvarni problemi GPP-a nepravilnosti u radu prijašnje Uprave, koju su između ostalih nadzirali i članovi Mosta, te podsjeća da je Most nedavno ostao bez ijednog člana stranke u osječkom Gradskom vijeću pa je stoga "logična potreba za izmišljanjem problema u gradu koji se konačno nalazi na svojoj uzlaznoj putanji".
Napominje da je zbog modernizacije tramvajske infrastrukture trebalo osigurati veći broj vozača autobusa te da je GPP za odabir radnika koristio internu bazu zamolbi, pristiglih u zadnjih godinu dana.
Rusmirović nije propustio priliku podsjetiti kako Most odnedavno nema ni jednog člana stranke u Gradskom vijeću. jer je Petar Kopunović-Legetin napustio Most zbog „netransparentnosti, nedosljednosti, dvostrukih standarda i rada za osobne interese čelnika stranke“, "Logična je potreba za izmišljanjem problema u gradu koji se konačno nalazi na svojoj uzlaznoj putanji", ustvrđuje direktor GPP-a.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.