Novi pravilnik o biciklističkoj infrastrukturi Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture od danas je stupilo na snagu, a svi će gradovi u Hrvatskoj tijekom prijelaznog razdoblja od dvije, odnosno tri godine, morati prilagoditi postojeće stanje s odredbama Pravilnika.
Tako će Grad Osijek morati prilagoditi i promijeniti oznake i signalizaciju na kolnicima koje nisu u skladu s novim Pravilnikom, neke će biciklističke staze izgubiti taj status ukoliko ne udovoljavaju novom Pravilniku, dok će na ulicama Osijeka osvanuti i neke nove biciklističke rute. Ponajprije će se to dogoditi na kolnicima kojima prometuju automobili brzinama do 50 km/h, a koji su dovoljno široki kako bi uz rub dobili i biciklističku traku. Kako bi se moglo govoriti o konkretnijim primjerima bit će potrebno u što skorijem vremenu napraviti novu prometnu stugiju grada Osijeka - istaknula je pročelnica upravnog odjela zaduženog za promet Ljiljana Belajdžić.
O značajkama ovog Pravilnika na konferenciji za novinare govorili su: Drago Šerić, prvi potpredsjednik Gradskoga vijeća Grada Osijeka, Dragutin Medvidović, vijećnik u Gradskom vijeću, Ljiljana Belajdžić, pročelnica nadležnog Upravnog odjela i Zdravko Orešković, voditelj Odsjeka za promet. "Važno je istaknuti kako je Grad Osijek planirao proračunska sredstva za ovu godinu, a u svrhu usklađivanja postojećeg stanja s odredbama Pravilnika. Riječ je o iznosu blizu dva milijuna kuna za biciklističku infrastrukturu, uz eventualna dodatna sredstva planirana u okviru održavanja cestovnih površina." - pojasnio je Šerić.
Pravilnik je na snazi od 7. travnja 2016., a objavljen je u Narodnim novinama broj 28, od 30. ožujka 2016. godine.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.