Hrvatski radio

Radio Osijek

Osječki simbol u novome svjetlu

26.06.2017.

21:54

Autor: Marina Ban/Davor Lončarić

HRT logo

HRT logo

Foto: HRT / HRT

Osijek od danas ima novu rasvjetu na simbolu grada - Pješačkom mostu. Tisuće građana s oduševljenjem je promatralo festival svjetlosti na mostu te uživalo u koncertu Gibonnija i 10-kilometarskom maratonu koji je održan tom prigodom. Spektaklom na Dravi završilo je ovogodišnje Osječko ljeto mladih.

"Kada smo do sad govorili kako je Osijek najljepši grad mnogi nam nisu vjerovali. Večeras se vidi da je Osijek doista najljepši grad zahvaljujući izvrsnoj suradnji s Coca-Colom koja na ovaj način vraća zajednici i u nju ulaže i svi od toga imamo koristi. To je izvrstan primjer i za sve ostale kojima je stalo do ovoga grada - da zajeno s gradom ulažu kako bi se stvorili bolji uvjeti za život, za zapošljavanje i za uživanje u našem prelijepom gradu Osijeku", izjavio je uoči uključivanja nove rasvjete na mostu gradonačelnik Ivan Vrkić.

Na događaju je bio i ambadasor projekta, vrhunski osječki gimnastičar Robert Seligman, koji je rekao kako je počašćen što "kao pravi Esseker može biti ambadador akcije #OsvijetlimoNasMost". "Sve ono što se vraća i u čemu naši dugrađani mogu uživati je hvalevrijedno i naravno da sam to kao vrhunski sportaš i zaljubljenik u Osijek i lokalpatriot prepoznao", rekao je Seligman. 

"Naša kompanija redovito podržava i pokreće projekte koji su namijenjeni poboljšanju života lokalne zajednice, a takav je i projekt #OsvijetlimoNasMost kojeg smo pokrenuli s Gradom Osijekom i našim partnerom, tvrtkom Zumtobel. Zašto Osijek? Slavonija i Osijek su jedni od ljepših dijelova Lijepe naše, najveći pješački most u Hrvatskoj mislim da zaslužuje da ga se puno dalje vidi, da bude još ljepši i da turisti koji dolaze u Osijek i kojih je sve više mogu uživati u njegovoj punoj ljepoti", izjavio je regionalni voditelj prodaje Coca-Cole Stjepan Petrović.

Oduševljen osvijetljenim mostom i prostorom kod zdenca na kojem je održao koncert bio je i Zlatan Stipišić Gibonni koji je dvosatnim koncertom uveličao osječki spektakl. Za Radio Osijek dao je i poseban intervju u kojem je opisao Osijek kao grad koji nikada nije bio opterećen trendovima i u kojem su njegovi nastupi uvijek bili iznimno dobro posjećeni čak i kad nije bio na vrhovima top ljestvica. A oduševljeni su bili i brojni Osječani i gosti kojih je bilo na Promenadi kao u malo kojoj prigodi. Iako dio Osječana i nije oduševljen šarenilom svjetla na mostu svi priznaju kako je tehnički rasvjeta načinjena vrhunski kvalitetno, prema posljednjim trendovima u svijetu, a prikazano je što sve može učiniti više od 200 rasvjetnih tijela postavljenih na različite pozicije na arhitektonskom remek-djelu prošloga stoljeća.  

Podsjećamo, tijekom Božićnih blagdana pokrenuta je akcija kompanije Coca-Cola u kojoj su građani prikupljali čepove s boca njihovih napitaka. Kada je prikupljeno 108.048 čepova, koliko je bilo građana Osijeka prema posljednjem popisu stanovnika 2011. godine, tvrtka je odlučila gradu zauzvrat darovati vrhunsku rasvjetu pješačkoga mosta preko Drave, jednoga od najpoznatijih simbola grada na Dravi.

Ovom je prilikom održan i prva 10-kilometarska noćna utrka oko osječkih mostova koja je nazvana Coca-Colina noćna 10-ka koja je privukla čak 500 trkača.   

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.