Hrvatski radio

Radio Osijek

Prvi let Osijek-München koordiniran iz obnovljenog kontrolnog tornja

15.11.2021.

15:50

Autor: Radio Osijek / KI

foto Radio Osijek / KI

Foto: - / -

Osijek i istok Hrvatske od danas je međunarodnim letom Croatia Airlinesa povezan s Minhenom, važnim europskim čvorištem pa tako i cijelim svijetom. Slijetanje i polijetanje aviona praćeno je s obnovljenog kontrolnog tornja, koji je sada jedan od najbolje opremljenih tornjeva u regiji.

Za nešto više od sat i pol vremena i uz povratnu kartu u promotivnom razdoblju od 129 eura putnici iz Osijeka od danas mogu stići u München: "Presretni smo, fantastično, evo idemo kod brata nakon 2 godine što se nismo vidjeli. Cijena je super, baš prihvatljivo, budući da imamo i dvoje djece pa s popustima", rekla je Marija Barišić iz Osijeka, a Igor Karamijatović iz Vukovara koji putuje službeno dodao: "Odlično je što možemo izravno za drugi ured u Münchenu. Cijena je u redu, a kad god treba znamo da možemo brzinski doći."

Slijetanje prvog aviona na međunarodnoj zračnoj liniji Croatia Airlinesakoordiniran je novoobnovljenog kontrolnog tornja koji nije bio u funkciji od Domovinskog rata, a kako je istaknuo direktor Hrvatske kontrole zračne plovidbe Vlado Bagarić u obnovu je u dvije godine uloženo 7 milijuna kuna: "Uložili smo uglavnom veliki dio u novu tehničku opremu koju koristi Hrvatska kontrola zračne plovidbe i isto tako poboljšali smo kvalitetu života i rada naših ljudi. U zadnjih 15-ak godina ulaganje u ovu podružnicu bilo je oko 20 milijuna kuna."

Predsjednik uprave Croatia Airlinesa Jasmin Bajić izrazio je nadu kako će ova linija pokazati svoju opravdanost i da će postati cjelogodišnja: "To je naša intencija zajedno sa svim partnerima, a to su Grad Osijek, Osječko-baranjska županija i Zračna luka Osijek. Mi ovim letom povezujemo Osijek s cijelim svijetom i to po prvi puta zimskom razdoblju. Poseban je kuriozitet i možda dobar znak da smo na ovom letu imali tri majke s bebama. To neka označi novi početak kojemu smo svi svjedoci danas", rekao je Bajić i dodao kako je kapacitet zrakoplova Dash Q-300 koji je na ovoj liniji, 76 sjedala, a popunjenost je sada 30%"

Direktor Zračne luke Osijek Ivan Kos najavio je da je ovo samo prvi korak u revitalizaciji zračne luke: "Iako smo u jeseni, mi simbolički ovo gledamo kao na proljeće i kao na novo sunce Zračne luke. Ovo je prvi korak u revitalizaciji i obnovi Zračne luke, očekujemo da će biti puno više letova i infrastrukturnih zahvata"

Prvi su let prema Münchenu ispratio je i gradonačelnik Osijeka Ivan Radić koji je istaknuo kako se njime Osijek pozicionira kao regionalno prometno središte: "Uvođenjem ove linije Osijek se povezuje s jednim vrlo bitnim europskim čvorištem, ali i cijelim svijetom jer linije iz Münchena idu diljem svijeta. Mnogobrojni investitori koji obilaze naš grad u potrazi za parcelama u Gospodarskoj zoni Nemetin, raspituju se o potencijalima naše Zračne luke, a siguran sam da je uz suradnju s Croatia Airlinesom, budućnost zajamčena. Uz to, nedavno smo, s ministrom Butkovićem najavili i nova ulaganja u Zračnu luku, dok se trenutno na području grada Osijeka i uz pomoć Vlade, Županije i Grada provode prometno-infrastrukturni projekti vrijedni više od 800 milijuna kuna", rekao je Radić, a zamjenik osječko-baranjskog župana Mato Lukić dodao: "Čestitam i zahvaljujem svima koji su bili uključeni u organizaciju leta, od Croatia Airlines-a do kontrole zračne plovidbe koja nas je ugostila u novoobnovljenom tornju, inače bez funkcije od Domovinskog rata. Uspostavljeni let Osijek - München za Osječko-baranjsku županiju znači puno jer posljednjih nekoliko godina ogromne napore ulažemo u razvoj gospodarstva i turizma, a siguran sam da će sve aktivnosti Zračne luke Osijek u budućnosti doprinijeti zajedničkom cilju - napretku naše županije. Osim toga, ovim letom dodatno povezujemo naše sugrađane u inozemstvu s njihovim najmilijima".

Zrakoplov Croatia Airlinesa polijetat će svakog ponedjeljka i petka u 9.10 sati iz Münchena da bi u Osijeku bio u 10.45 sati, a u 11.20 sati s piste Zračne luke Osijek krenut će prema Münchenu gdje je dolazak predviđen u 13.00 sati.

Putnici

Vlado Bagarić

Jasmin Bajić

Ivan Kos

Ivan Radić i Mato Lukić

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.