Revijom Moda u srcu Osijeka (MUSO) željelo se podsjetiti Osječane a osobito Osječanke da u središtu grada postoje trgovine s poznatim, vrhunskim modnim markama ženske odjeće te ih pozvati da kupuju i u centru a ne samo u trgovačkim centrima.
21.04.2018.
13:12
Autor: Monika Kralj
Revijom Moda u srcu Osijeka (MUSO) željelo se podsjetiti Osječane a osobito Osječanke da u središtu grada postoje trgovine s poznatim, vrhunskim modnim markama ženske odjeće te ih pozvati da kupuju i u centru a ne samo u trgovačkim centrima.
Pomalo mračan, prazan i neugledan osječki prolaz Julija Benešića postao je atraktivno mjesto- modna pista. Cilj revije MUSO ili Moda u srcu Osijeka bila je podsjetiti sugrađane da u središtu grada postoje trgovine s poznatim, vrhunskim markama ženske odjeće pa ih i pozvati u "šoping" u centru a ne samo u trgovačkim centrima. Idejni začetnik revije Tihomir Miškić iz tvrtke Aspera takvu reviju, moguće i s muškom odjećom, najavljuje i za listopad.
Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora