Hrvatski radio

Radio Osijek

Svaka je kriza ujedno i prilika

28.04.2020.

00:38

Autor: Davor Lončarić

Tajana Rogulja

Tajana Rogulja

Foto: - / -

Tajana Rogulja nova je direktorica Ureda Turističke zajednice Osijeka. Predstavljena je na prvoj virtualnoj sjednici Vijeća TZ Osijeka te najavila rezove u nimalo ugodnoj situaciji za turizam - plaće djelatnicima bit će značajno smanjene.

"S obzirom na okolnosti značajno narušene turističke aktivnosti i turističkog prometa kao osoba koja dolazi iz realnog sektora spremna sam se u ovoj krizi okrenuti reviziji internih resursa, racionalizaciji troškova, usklađivanju TZ s novim Zakonom o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma, izradi revidiranog plana aktivnosti za 2020., aktivaciji turističkih dionika na rješavanju njihove problematike, osmišljavanju kreativnih aktivnosti za ovu i iduću godinu, te sam spremna predložiti i uvesti alate i procedure koji bi osigurali transparentnije poslovanje ureda u idućem razdoblju", istaknula je na početku svojih aktivnosti nova direktorica Ureda TZ Osijeka Tajana Rogulja. 

Došla je na čelo turističke zajednice u nimalo ugodnim vremenima, kada je u ožujku turistički promet gotovo nestao, a u travnju se potpuno ugasio. Nestali su i prihodi, jer turistički sektor trpi ogromne gubitke te nema ni boravišnih pristojbi niti bilo čega. Račun Turističke zajednice nije u minusu, godišnje se inače potroši oko 4,5 milijuna kuna, no sadašnje stanje i neizvjesnost za buduće vrijeme te preporuke Hrvatske turističke zajednice o potrebi uvođenja mjera štednje, posebice u takozvanom "hladnom pogonu" potaknule su Rogulju da pokrene najmanje popularne mjese - rezanje plaća i troškova. Predložit će tako da svi djelatnici (ima ih sedam) prijeđu na plaću od oko 3.500 kuna, a svoju će plaću smanjiti za 30 posto. Već su ukinute naknade za prijevoz, a i svi drugi materijalni troškovi bit će srezani za polovicu. 

Na početku mandata spremno je izjavila kako će se ponašati u skladu s geslom kako je svaka kriza ujedno i prilika!

"S obzirom na trenutačno teško i neizvjesno stanje turizma izazvano pandemijom moji će se planovi i ideje morati prilagođavati trenutnim mogućnostima. Nužno je napraviti snimak stanja trenutačnih resursa i provesti racionalizaciju svih troškova što je ujedno bilo i tema prve elektronske sjednice Turističkog vijeća", izjavila je Rogulja te dodala kako misli "da je situacija u najmanju ruku izazovna, ali svaka je kriza ujedno i prilika, stoga ćemo se kretati u tom smjeru".

Tajana Rogulja trebala je postati direktorica Ureda TZ Osijeka još u listopadu 2018. godine, kada je nakon ostavke Saše Uranjeka i provedenog javnog natječaja izabrana na to radno mjesto i potvrdilo ju je Vijeće TZ-a. Međutim, njezin je izbor osporilo Ministarstvo turizma kritizirajući provedbu natječaja, tako da je Rogulja morala čekati odluke sudova i rješenje Ministarstva turizma da bude upisana kao direktorica. Odluka Visokog upravnog suda u Zagrebu donesena je u lipnju prošle godine, a rješenje Ministarstva turizma stiglo je 23. ožujka ove godine. 

Rođena je Osječanka. Osnovnu školu i III. gimnaziju i Ekonomski fakultet završila je u Osijeku, a tijekom 17-godišnjeg radnog iskustva  u realnom sektoru stekla je, kako ističe, mnoga znanja i vještine iz domene upravljanja poslovnim procesima i  međuljudskim odnosima. Na Poslovnom učilištu Experta u Zagrebu dodatno je stekla i zvanje menadžera za odnose s javnošću s temom rada Strategija upravljanja marketingom turističke destinacije. Završila je i Akademiju-Specijalist za marketing na društvenim mrežama u organizaciji tvrtke Mirakul d.o.o., te njihov specijalistički seminar Upravljanje projektima po PMI metodi.

Iz perspektive promocije i marketing aktivnosti ističe dva  najdraža projekta- ispred tvrtke Žito d.o.o. predvodila je tim za projekt „Dobro u Hrvatskoj“ u suradnji s  Native Ad Studiom Hanza Media gdje je projekt osvojio  prvu nagradu na prestižnom međunarodnom natjecanju. Cilj projekta bio je povećati svjesnost o vrijednostima i pozitivnim trendovima u različitim industrijama u Hrvatskoj, a posebno u Slavoniji. Također izdvaja i projekt gdje su se za promociju novog brenda angažirale nezaposlene žene uz prethodnu edukaciju i širenje dobre energije.

Iz segmenta poslovanja koji se direktno odnosi na iskustvo i odnos s turističkim dionicima, Tajana Rogulja izdvaja angažman u pokretanju restorana Crna Svinja, popratnih smještajnih jedinica te osmišljavanja i pokretanja destinacijskih sadržaja. Kao organizator mnogih indoor i outdoor evenata naglašava važnost evaluacije tih događaja tako da je načinila evaluaciju Adventa u Osijeku 2018. godine, a potpisuje i organizaciju Adventa u Osijeku godinu dana ranije, 2017. godine. 

 

 

tajana-rogulja_slika1.jpg

tajana-rogulja_slika1.jpg

Foto: - / -

Programe Hrvatskoga radija slušajte na svojim pametnim telefonima i tabletima preko aplikacija za iOS, Android i Huawei.